Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:34

Als het nu goede, correct geschreven blogs zouden zijn zou ik me veel minder storen aan dat het niets met paarden te maken heeft.
Het is nu punt plus punt plus punt en dat maakt veel minpunten.
Tien minuten snuffelen tussen de volgtopics zou veel bloggers opleveren die imo veel beter passen bij Bokt dan deze beste man die toevallig de man is van een mod.
Jammer.
Ik sla dit verder over.
Oh...En welkom op bokt! Ga je naast je blogs ook je 25 nuttige berichten (zelf!) schrijven?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-06-16 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:37

Ja, dit is leuk lezen! Bedankt :)

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:48

Welkom Jeroen!!! Zet em op! *\o/* -O- *\o/* -O-

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:57

Welkom Jeroen!

Ik heb je blogs op je site met veel plezier gelezen en kijk dan ook uit naar je blogs op bokt!

Getup

Re: Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:48

Welkom! Ik vind je schrijfstijl chaotisch,hihi. Maar we vinden niet allemaal hetzelfde leuk, gelukkig.
Veel plezier met schrijven !

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:55

Anoniem schreef:
Als het nu goede, correct geschreven blogs zouden zijn zou ik me veel minder storen aan dat het niets met paarden te maken heeft.
Tien minuten snuffelen tussen de volgtopics zou veel bloggers opleveren die imo veel beter passen bij Bokt dan deze beste man die toevallig de man is van een mod.
Jammer.
Ik sla dit verder over.
Oh...En welkom op bokt! Ga je naast je blogs ook je 25 nuttige berichten (zelf!) schrijven?

Wat een ontzettend kinderachtige tot bijna jaloerse reactie. Welkom Jeroen, ik kijk je blogs graag tegemoet. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:58

Ik zou voor geen goud blogs willen schrijven, dus waarom jaloers?
Verder is het mijn net verwoorde mening.
Kinderachtig? Omdat ik iets zeg over (zelf) geschreven nuttige berichten?

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:04

Kinderachtig omdat je impliceert dat Jeroen de berichten niet zelf schrijft. Bijzonder dat jij dit een net geformuleerde reactie noemt.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:09

Ze heeft het over de 25 nuttige posts die je (zelf) moet schrijven als bokker om bij de kudde te mogen. Niet over de blogs. :)

Ik vind het idee van een blogger op zich wel leuk. Bokt wordt op die manier meer dan alleen een forum. Leuk dat er out of the box gedacht wordt. Ik hoop dat er ook informatieve blogs komen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de meeste blogs na een paar keer niet zo boeiend meer vindt omdat het meer van hetzelfde is. Ook bij informatieve blogs. Maarrrrr, leuk initiatief dus.

Jeroen, succes hier. :D

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:58

Ik denk dat Jeroen in ieder geval niet bang hoeft te ziin dat niemand op zijn blogs gaat klikken.
Laatst bijgewerkt door Ilayla op 23-06-16 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 18:00

Na deze wrs wel :))

Easy_Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 22:42

Ik heb niks tegen Jeroen maar begrijp gewoon het nut van Bloggen niet.
Waarom gaat men bloggen? Omdat je iets belangrijks de wereld te vertellen hebt?
Ik zie totaal het nut er niet vanen zal dan ook geen enkele blog lezen. Niet van Jeroen maar ook andere blogs niet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 09:38

Maar neem bijvoorbeeld even de topics van Suelza over haar werk met de probleempaarden. Dat is iemand met passie voor paarden, met een duidelijke visie en aanpak (kun je het wel/niet mee eens zijn maar dat terzijde) en die ook nog eens knetterleuk schrijft. Zo iemand zie ik heel graag een blog schrijven en die lees ik dan met plezier :j Maar zoals dit is gewoon te gemaakt, niet authentiek en daar prikken mensen doorheen. Wil best nog even aanzien of het beter wordt, maar ik bedoel maar te zeggen dat ik de eerste reacties wel kan begrijpen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 11:44

Ik vind zijn schrijfstijl leuk :D

Dus blog er maar op los Jeroen! ;)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 13:07

_O- Geweldig!

Wat een drama :roll:

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 13:26

Morgen komt er op VN: 'Blogger Jeroen: "het is mooi geweest"'

Zonder geintjes, ik hoop dat je gewoon doorgaat en ik ben benieuwd naar de volgende blog!

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 14:57

Welkom, en heel veel sterkte Jeroen! :D Ik vind je leuk!

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:25

Moderatoropmerking:
Op forumzaken loopt een topic over bloggen op Bokt [FZ] Idee voor bloggers.
Het beheer heeft hier al enige uitleg gegeven.
Dit topic is niet de plek om een discussie aan te gaan of geenpaardhaar / Jeroen zijn blogs wel of niet op VN horen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:26

Easy_Rider schreef:
Ik heb even gekeken wie Suelza is. Waarom willen mensen zo graag over zichzelf schrijven?

Waarom wil jij zonodig je mening verkondigen op een forum?
Gewoon, omdat dat ontspanning is, omdat er misschien mensen het leuk vinden om te lezen. Daar hoeft verder geen diep geworteld psychologisch probleem mee gepaard te gaan.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:26

Easy_Rider schreef:
Ik heb even gekeken wie Suelza is. Waarom willen mensen zo graag over zichzelf schrijven?

Deze opmerking snap ik niet. Suelza schrijft over haar probleempaarden, niet over zichzelf.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:29

In alle eerlijkheid er is wel aangegeven dat bloggers zich mogen melden bij het team, dus wellicht heeft Suelza dat zelf niet gedaan of niet gewild. Volgens mij staat het je ook vrij om zélf even een tipje in te sturen :)

En ik vind dat FZ-topic eigenlijk totaal niet aansluiten op de opmerkingen die hier gegeven zijn. :=

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 10:25

Ik vind het wel een leuke blog om te lezen. Keer een andere kijk. Op het enduranceforum is ook iemand die schrijft vanuit het oogpunt van de groom. Kan er altijd smakelijk om lachen, want als ruiter vergeet je dat soort zaken snel. Het brengt je weer even met twee benen op de grond.

Veel succes enneh, het is jammer, maar ik zou proberen te wennen aan dit soort vervelende reacties,... Schijnbaar is het geaccepteerd om via een forum alles te zeggen wat in je op komt namelijk,...

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 16:40

xSlvna schreef:
Anoniem schreef:
Jammer.
Ik sla dit verder over.

Ze noemen je kinderachtig, maar ik snap je probleem. De blogs zijn onsamenhangend, hebben een rare zinsopbouw en vind ze ook niet krachtig opgebouwd en geconcludeerd. Gewoon wat gebreuzel wat inderdaad herkenbaar is, maar niet interessant.

Dus ik ben het zeker met het commentaar eens. Ik lees nauwelijks, heb een vreselijke hekel aan literatuur etc. maar sorry Jeroen, je schrijft als een 12 jarige. Een beetje niveau mag wel in een blog, en dan heb ik het niet over spelfouten maar gewoon de manier van praten. Ik zie je graag groeien, vandaar ook mijn reactie. Maar je huidige werkniveau vind ik 10 keer niks, gezien de manier van schrijven van andere bloggers.

Pff. Nagelezen en het lijkt zo bot maar dat is mijn bedoeling niet. Ik heb gewoon het gevoel dat je vanalles zegt wat in je opkomt en thats it. Heb verschillende blogs gelezen, en ik zou het zelf niet beter kunnen maar ik ken wel 101 betere voorbeelden. En dan vind ik het jammer dat jij uitgelicht wordt terwijl half bokt tóch liever van een professionelere blogger leest. Ofja wat is een prof? Ik bedoel gewoon iemand die in hart en nieren van schrijven houd en echt een blog maakt die voor iedereen leuk is, zeg ik het zo goed? :(:)

Ik vind dit eigenlijk gewoon onbeschoft :o

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 16:49

Ik heb een paar stukjes van gelezen, erg leuk en goed geschreven!
Juist leuk van iemand die anders tegenover ons paarden-idioten staat, realiseren we ons ook weer eens dat er nog mensen zijn die niet alleen maar paardpaardpaard denken.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:57

Spreek eens voor jezelf ipv over "ons". Zeker als je woorden als "idioten" gaat bezigen.
Ik realiseer me dat prima. :+