Whoops was niet de bedoeling om de foto er bij te zetten, weet iemand hoe ik hem in een linkje kan zetten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnneJ1995 schreef:Maar hoe groot moet de kronkel in je hoofd zijn als je het ook nog eens op Facebook post alsof het de normaalste zaak van de wereld is, alsof je er trots op bent het zo aan te pakken. Dat vind ik zelfs nóg een stap verder gaan dan het doen zelf.
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat het oké is, zolang je het maar niet op social media post.
elle108030 schreef:Het is niet de logan allen die jullie denken. Zijn facebook is allen ranch horses niet logan allen. Het gaat dusniet op de trainer die in 2013 op de Iowa Horse Fair de Colt Starting Challenge won
[ [url=m/3aKcYs.png]Afbeelding[/url] ]
Whoops was niet de bedoeling om de foto er bij te zetten, weet iemand hoe ik hem in een linkje kan zetten?
elle108030 schreef:Het is niet de logan allen die jullie denken. Zijn facebook is allen ranch horses niet logan allen. Het gaat dusniet op de trainer die in 2013 op de Iowa Horse Fair de Colt Starting Challenge won
NikkiDeKerf schreef:elle108030 schreef:Het is niet de logan allen die jullie denken. Zijn facebook is allen ranch horses niet logan allen. Het gaat dusniet op de trainer die in 2013 op de Iowa Horse Fair de Colt Starting Challenge won
Het is goed om dit te verduidelijken, alleen waarom post je dat 'jullie dit denken'? Ik zie niemand hier naar de facebookpagina van deze trainers linken, of toch wel (dan heb ik dat gemist, sorry). Er zijn helaas zeker mensen die ongetwijfeld de verkeerde persoon opzoeken (en bedreigen) en dat is verschrikkelijk. Maar hier zag ik het niet gebeuren?
Alleen waar haal jij vandaan dat trainer die de dieren zo mishandelt, NIET de trainer is die in 2013 de Iowa Horse Fair Colt Starting Challenge won? In het bericht dat jij quote staat dat helemaal niet. Volgens mij is het nergens uitgesloten dat de mishandelende trainer dezelfde is die in Iowa won in 2013, of wel?
yarrah schreef:Tja, zijn verklaring is dat het paard vies was en hem afspoelde....... Hij houd van paarden en heeft het paard zeker geen pijn gedaan. Het is een oude techniek om het paard te laten wennen aan water.
Ik blijf het een zwak excuus vinden.