Amerika: trainer mishandelt paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:46

Het is niet de logan allen die jullie denken. Zijn facebook is allen ranch horses niet logan allen

Afbeelding

Whoops was niet de bedoeling om de foto er bij te zetten, weet iemand hoe ik hem in een linkje kan zetten?
Laatst bijgewerkt door elle108030 op 13-05-16 13:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:50

AnneJ1995 schreef:
Maar hoe groot moet de kronkel in je hoofd zijn als je het ook nog eens op Facebook post alsof het de normaalste zaak van de wereld is, alsof je er trots op bent het zo aan te pakken. Dat vind ik zelfs nóg een stap verder gaan dan het doen zelf.
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat het oké is, zolang je het maar niet op social media post.

Nou, daar verbaas ik me ook over. Maar ik merk vaker dat mensen iets de normaalste zaak van de wereld vinden, terwijl het grenst aan dierenmishandeling.

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:56

elle108030 schreef:
Het is niet de logan allen die jullie denken. Zijn facebook is allen ranch horses niet logan allen. Het gaat dusniet op de trainer die in 2013 op de Iowa Horse Fair de Colt Starting Challenge won

[ [url=m/3aKcYs.png]Afbeelding[/url] ]

Whoops was niet de bedoeling om de foto er bij te zetten, weet iemand hoe ik hem in een linkje kan zetten?

geerke

Re: Amerika: trainer mishandelt paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 15:16

Had het al op fb voorbij zien komen bij de friendship training pagina. ...ik heb het expres niet gelezen.Afschuwelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 15:31

elle108030 schreef:
Het is niet de logan allen die jullie denken. Zijn facebook is allen ranch horses niet logan allen. Het gaat dusniet op de trainer die in 2013 op de Iowa Horse Fair de Colt Starting Challenge won

Het is goed om dit te verduidelijken, alleen waarom post je dat 'jullie dit denken'? Ik zie niemand hier naar de facebookpagina van deze trainers linken, of toch wel (dan heb ik dat gemist, sorry). Er zijn helaas zeker mensen die ongetwijfeld de verkeerde persoon opzoeken (en bedreigen) en dat is verschrikkelijk. Maar hier zag ik het niet gebeuren?

Alleen waar haal jij vandaan dat trainer die de dieren zo mishandelt, NIET de trainer is die in 2013 de Iowa Horse Fair Colt Starting Challenge won? In het bericht dat jij quote staat dat helemaal niet. Volgens mij is het nergens uitgesloten dat de mishandelende trainer dezelfde is die in Iowa won in 2013, of wel?

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 15:55

NikkiDeKerf schreef:
elle108030 schreef:

Het is goed om dit te verduidelijken, alleen waarom post je dat 'jullie dit denken'? Ik zie niemand hier naar de facebookpagina van deze trainers linken, of toch wel (dan heb ik dat gemist, sorry). Er zijn helaas zeker mensen die ongetwijfeld de verkeerde persoon opzoeken (en bedreigen) en dat is verschrikkelijk. Maar hier zag ik het niet gebeuren?

Alleen waar haal jij vandaan dat trainer die de dieren zo mishandelt, NIET de trainer is die in 2013 de Iowa Horse Fair Colt Starting Challenge won? In het bericht dat jij quote staat dat helemaal niet. Volgens mij is het nergens uitgesloten dat de mishandelende trainer dezelfde is die in Iowa won in 2013, of wel?

Sorry als het een beetje agressief over kwam zo bedoelde ik het niet. In de OP staat dat de mishandelaar de trainer is die in 2013 de Iowa Horse Fair Colt Starting Challenge won. Ik heb allebei de facebooks op gezocht. De allen die de foto poste (en in middels verwijderd heeft) is een andere allen dan de trainer die die wedstrijd won zoals de OP zegt. Het screenshot dat in mijn bericht staat is van de officiele facebook van logan allen de trainer. Er word van de twee facebook accounts op totaal verschillende plekken in amerika gepost, Beetje moeilijk op twee plekkeb tegelijk te zijn...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:36

Hoe dan ook dit is gewoon zieker dan ziek om zoiets een dier aan te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 16:46

Toch mooi dat mensen tegenwoordig hersenloos alles wat ze doen meteen op het www gooien. Zo wordt nog eens een keertje zichtbaar wat zich anders allemaal achter gesloten deuren afspeelt.... :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:24

Maar hoe kom je erop dat het een andere trainer is dan die de challenge won? Dat staat nergens voor zover ik kan zien.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:31

Ik vraag me werkelijk af wat de trainer hiermee wil bereiken. Wat is zijn doel om een dier zo te behandelen.

martine096

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:39

Die kerel is echt ziek in zijn hoofd... Walgelijk :r

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:53

Wal-ge-lijk....

Ook wel raar dat hij tegen de media zegt dat hij op deze manier het vertrouwen van het paard wil winnen, terwijl bij de foto's 'Bad boy' staat?!?!

Volgens mij zijn vertrouwen winnen en straffen twee compleet andere dingen..

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:57

Vreselijk, arm dier :r

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 18:04

Hier zijn geen woorden voor :oo

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:46

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:13

Wil ik dat filmpje met uitleg wel zien? Hij kan echt niet rechtpraten wat krom is, hoe hard hij het ook probeert.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:31

Update van de petitie.

MAY 13, 2016 — Wow, just amazing, almost 15,000 signers in just a couple days! We must keep the pressure on until Logan Allen is charged and convicted of animal cruelty!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:49

Tja, zijn verklaring is dat het paard vies was en hem afspoelde....... Hij houd van paarden en heeft het paard zeker geen pijn gedaan. Het is een oude techniek om het paard te laten wennen aan water.
Ik blijf het een zwak excuus vinden.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:02

Oude techniek? Wat een bullshit!
Zullen we hem ook eens met zn kop in de wc duwen grrrr
Wat bezielt mensen om zoiets te doen?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:14

yarrah schreef:
Tja, zijn verklaring is dat het paard vies was en hem afspoelde....... Hij houd van paarden en heeft het paard zeker geen pijn gedaan. Het is een oude techniek om het paard te laten wennen aan water.
Ik blijf het een zwak excuus vinden.

Meer als dat valt er ook niet van te maken.
Ik hoef het filmpje zelf niet te zien maar heeft hij ook een verklaring voor het mishandelen van koeien?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:17

Denk dat het tijd wordt dat iemand hem de mond eens spoelt -:(-

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:21

Ik praat dit niet goed maar hoeveel mensen waren er niet lyrisch over die film de paardenfluisteraar waar het paard ook gewoon neergelegd werd? (nogmaals niet mijn methode!)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:24

Neerleggen omdat ie agressief is, of neerleggen en met water en zijl overdompelen? :+

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:26

Er zijn wel meer oude technieken, mensen werden vroeger ook wel eens gemarteld of op een hele nare , pijnlijke, schaamtevolle, intens nare manier gestraft. Dat iets een oude techniek is betekent nou niet bepaald dat het goed is, nieuwe technieken zijn er ook niet voor niets. Wat een slap excuus, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij zich niet diep en diep beschaamd voelt, maar het nog gewoon probeert recht te praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 23:29

Als het was om hem aan water te laten wennen of om vertrouwen te krijgen, waarom staat er dan "Bad Boy" bij de foto?

Verder het topic al gezien toen het net was geopend, maar tot nu toe geen woorden kunnen vinden voor iets gruwelijks als dit.