Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody2 schreef:Jennyj01 schreef:Vraag me dan weer af waar de steward op dat moment is. pas als de social media er op duikt is het pas een punt. Hoogste boom met deze vrouw.
Wat de amazone doet valt absoluut niet goed te praten, maar om dan te zeggen: "hoogste boom met deze vrouw" vind ik nog veel erger.
fransje23 schreef:Is het normaal dat een paard op een bijzonder vlakke ondergrond, zoals daar, zomaar zo struikelt dat hij echt op zijn voorknieen valt en zijn best moet doen om niet helemaal te vallen? Zeker in een wedstrijdring dan verwacht je toch dat ze wat heter en alerter zijn..
Dat baart mij bijna nog meer zorgen dan haar reactie achteraf, dat is gewoon persoonlijke zwakte van de ruiter.
Lithya schreef:Het blijkt op meerdere sites te zijn aangepast, maar het gaat niet om uitdraven maar de warming-up!! Het is in dat geval dus niet dat het paard al een ronde heeft gesprongen.
Lithya schreef:Het blijkt op meerdere sites te zijn aangepast, maar het gaat niet om uitdraven maar de warming-up!! Het is in dat geval dus niet dat het paard al een ronde heeft gesprongen.
ruitje schreef:Ik heb zelf ook wel eens met verhoogde adrenaline een paard onterecht gestraft en daar later spijt van gehad.
Maar ik zie dat ik de enige ben die dat wel eens gedaan heeft
Waarbij ik niet wil zeggen dat ik deze actie normaal vind overigens
Sammie schreef:Lithya schreef:Het blijkt op meerdere sites te zijn aangepast, maar het gaat niet om uitdraven maar de warming-up!! Het is in dat geval dus niet dat het paard al een ronde heeft gesprongen.
Dat baart mij eigenlijk meer zorgen, het dier struikelt echt enorm over z'n eigen benen. Begin mij af te vragen of dit weer een gevalletje zolang mogelijk 'goed' houden voor de geld/prijzen is.
besita schreef:Dat denk ik echt niet hoor , paarden zijn nog voor de finale gekeurd nadat ze al 2 rondes hebben gelopen
Vagabond is echt een op de kop gebouwd paard en daar is jaren training aan vooraf gegaan om dat paard toch ietwat te laten zitten en op de achterhand lopen ...denk dat hier nog even zijn ware aard boven komt drijven ..maar vind het ook niet kunnen zeker niet de latere afstraffing ..dat je hem even weer op de kont laat zitten tot daar toe maar dat schoppen en hard halthouden
besita schreef:ja het is een Vigo ..en Vigo is Nabab de reve ..verklaart een hoop ..
geeft wel goede nakomelingen maar je moet er rekening mee houden ..
Verdi is trouwens net hetzelfde type paard