Amazone sleept zich twee uur voort met gebroken bekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Amazone sleept zich twee uur voort met gebroken bekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:27

Ik vind geen zin hebben om gestoord te worden best wel een flut argument. Hij kan toch uit of op stil?

Ik zou mij echt mega schuldig voelen als mijn paard onderweg (ernstig) gewond raakt en ik ben zo eigenwijs om zonder mobiel op pad te gaan. En nee vroeger kon dat ook niet maar hoe fijn dat dat nu wel kan?

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 11:28

In de bak of wei heb ik de telefoon ook niet altijd bij de hand, moet ik zeggen. Maar op buitenrit toch liever wel. En dat heeft niets te maken met vertrouwen in je paard of wat dan ook, het is hetzelfde principe als de cap opzetten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 12:13

Brr wat een naar verhaal. Kan zo in een horrorfilm.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 12:19

Bah..

Nog een 'geluk' dat dit zo dicht bij stal gebeurde. Als je in het bos ligt zonder telefoon heb je een Nog groter probleem. .

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 12:55

jeutje......... heftig zeg. wat een moed en wat dapper.

Ik snap mijn ouders nu ook wel wat beter; aangezien ik regelmatig 's avonds laat of zelfs 's nachts nog naar de wei ga (horeca-werk dus onregelmatige werktijden) en dan alleen ben, neem ik ook altijd wel mijn telefoon mee (en die dus ook altijd in m'n zak hebben en niet op stal zelf), daarnaast gaat er vaak ook nog een busje pepperspray en een taser/stungun mee omdat er hier helaas vaak 'rare types' lopen.

Maar ook mij is het al diverse keren overkomen dat ik onder de kruiwagen terecht kwam, in de blub viel, vast zat op zolder omdat ponylief de ladder omver had getrapt, of dat ik enorme pijnaanvallen kreeg wat later m'n nieren en m'n alvleesklier bleken te zijn.

Toch nog een extra reminder om vooral goed op te passen als je lichamelijk zwaar werk verricht of risicovol bezig bent, om altijd bepaalde voorzorgsmaatregelen te treffen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:46

jeetje wat heftig zeg.

het zou zo een horrorfilm kunnen zijn. :oo :oo :oo :oo

knap dat ze zo goed is hersteld.

wat een power heeft die vrouw _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :j :j :j