Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Ik vind het grappig hoe ze eerst 'onopvallend' de paarden wegjaagt en er dan achteraan gaat rennen haha.
Sommige shots vind ik wel erg leuk gedaan trouwens. Ziet er dan erg pro uit. Dan weer shots die niet zo pro zijn.
Stem is natuurlijk ook niet wow. Sommige stukjes vals. Maar ik vind het niet superslecht of dat het mijn oren zeer doet. Zeker niet.
Het was bedoeld voor vrienden en familie en dan is het toch leuk. Dikke humor. Als een vriendin mij zoiets zou sturen met haar zingend erin, had ik me doodgelachen. Dan doet het er niet toe of het vals is of niet.
Maar blijkbaar vind het 'grotere' publiek het ook grappig, dat het daarom best veel views trekt.
Ech ach, humor.. Wat voor de één grappig is, is het voor de ander niet. Verschillende smaak hebben mensen daarin.
Ik vind het leuk, maar mijn vader zag de humor er niet zo van in. Tja, ook niet ergDat kan.
Lijkt me wel dat ze erg veel plezier moeten hebben gehad met het maken ervanZeker tijdens die dance moves op het dak van de auto haha
goed verwoord ook. Ik vind hem zelf niet erg leuk, maar ik vind het wel heel grappig bedacht en het idee vind ik ook erg leuk. Als een vriendin dit naar mij zou sturen zou ik ook slap liggen van het lachen!