Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Daar is niks relatiever aan. Dat een ander paard in mekaar geramd wordt is ook compleet verkeerd maar het praat zeker niet goed wat hier getoont wordt.
Die twee hebben niks met mekaar te maken. Heel simpel en fictief gesteld; Dat nummer 1 meer slaag krijgt dan nummer 2 maakt nummer 2 nog geen voorbeeld.
Ayasha schreef:Beide. Want beide horen niet. Punt.
Nicky91 schreef:Ik reageerde ook niet gericht op 1 persoon, ik vind gewoon dat Marieke in dit topic heel erg naar beneden gehaald word, terwijl er NIEMAND met negatief commentaar aanwezig was en het filmpje dat er staat is van november en in een slechte resolutie.
Wat ik dus niet fair vind tegenover de amazone. En of ze die dag nu wel of niet gewonnen had, wel of niet haar dag had, vind ik niet relevant. Ik heb zelf ook geen mening gegeven over het filmpje of het verhaal..
Ayasha schreef:Amazone rijdt of rijdt niet dus aardig wat lijkt me.
Ik kan niet zeggen wat erger is want ik vind beide simpelweg niet horen. Ik wil geen van beide als "minder erg" bestempelen. Ik wil zo niet kunnen denken.Streven naar perfectie mag nooit ten koste van een paard gaan.
Wb je zin "verbeter de wereld begin bij jezelf" dat probeer ik elke dag.
Ayasha schreef:Oh ik zie het goede wel, ik zie dat alleen helaas erg weinig in Belgie en Nederland. Want ja, ook in Belgie gaan ze nog veel te vaak op stal zodra ze 4 oefenwedstrijden hebben gelopen en zijn de "opkomende ruiters" stuk voor stuk bekkentrekkers;..
Ayasha schreef:Gelukkig zeg ik "veel te vaak" en niet "altijd". Elk B paard dat hele dagen gebandageerd op stal moet omdat ie ineens sportpaard is na die ene mislukte proef is er één te veel. Maar dat heb je vast over het hoofd gezien.Ik zie er gelukkig ook nog wel die wél lekker buiten mogen, zelfs in de hogere klasses maar IMO zijn er dat veel te weinig.
Verder heb ik niets gezegd over het talent van de ruiter in kwestie, enkel dat ik DIT beeld, niet harmonieus of mooi kan vinden.
Je kan me hoogstens mijn sarcasme verwijten betreffende de "goedpraterij" van haar houding op dit filmpje. Maar opnieuw; dat ging puur op dit filmpje en niet over haar gehele carriere/talent.