Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Deze ruiter die zo klaagt kan ook een klasse lager/hoger (hoe je het wil noemen) starten maar die oefeningen beheerst ze niet en dáár wringt het schoentje....
) categorie gereden, en nu daar paal en perk aan gesteld wordt gaat ze mauwen. Ayasha schreef:Er is van mij genoeg beeldmateriaal te vinden en het zou niet de 1e keer zijn dat ik met gesloten ogen train. Ik heb nooit beweerd dat ik talent heb want dat heb ik niet. Maar ik pas me wel snel aan aan nieuwe omstandigheden ja. Omdat ik niet jank en gewoon werk met wat ik wel heb.
However; Deze ruiter die zo klaagt kan ook een klasse lager/hoger (hoe je het wil noemen) starten maar die oefeningen beheerst ze niet en dáár wringt het schoentje....
Ayasha schreef:Er is van mij genoeg beeldmateriaal te vinden en het zou niet de 1e keer zijn dat ik met gesloten ogen train. Ik heb nooit beweerd dat ik talent heb want dat heb ik niet. Maar ik pas me wel snel aan aan nieuwe omstandigheden ja. Omdat ik niet jank en gewoon werk met wat ik wel heb.
However; Deze ruiter die zo klaagt kan ook een klasse lager/hoger (hoe je het wil noemen) starten maar die oefeningen beheerst ze niet en dáár wringt het schoentje....