Wanneer er had gestaan mountsinbiker mishandeld ruiter had iedereen moord en brand geschreeuwd.
En vergeet vooral het opknopen aan de hoogste boom niet.
Nee nu nemen we het voor de ruiter op

Mishandeling is nooit goed te praten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzan_bobar schreef:Delen moet van alle kanten komen natuurlijk. De mooie paden zijn geen ruiterpaden. Kost 90 euro als je erop komt. Echter de ruiterpaden zijn niet alleen voor de ruiters. Als we nu alle paden weer oudewets gingen delen. Hoe mooi zou het bos hier dan worden ipv die lange rechte ruiterroutes,.... Dus of iedereen deelt of tja, sorry mountainbiker. Ik moet stiekem wel lachen om dit bericht. Wat een frustratie hahahaha. Uiteraard gaat het zweep gebruik veel en veel te ver en mag wat mij betreft de ruiter hier wat van te horen krijgen,....
saskiakefie schreef:Belachelijk dat mensen dit een een soort van goedkeuren. Ruiters/amazones moeten niet doen alsof ze meer rechten hebben dan mountainbikers, en altijd dat gezeur dat ze er last van hebben. Ik heb nog NOOIT last gehad van mountainbikers al kom ik er aardig wat tegen.
saskiakefie schreef:Belachelijk dat mensen dit een een soort van goedkeuren. Ruiters/amazones moeten niet doen alsof ze meer rechten hebben dan mountainbikers, en altijd dat gezeur dat ze er last van hebben. Ik heb nog NOOIT last gehad van mountainbikers al kom ik er aardig wat tegen.
Danique_G schreef:vimer schreef:ik moest hier toch wel even hardop om lachen.
Ja echt grappig als iemand mishandeld word. Die vrouw is niet goed in d'r bovenkamer. Dit hoort op geen enkele manier goed te worden gepraat.
Bewijs van hoe hypocriet bokt is. Als het omgekeerd was, zijn alle mountainbikers vuile honden. En nu zijn er mensen die durven die vrouw begrijpen?? Ik schaam mij wederom dat ik een 'paardenmens' ben.
Brainless schreef:Desiree schreef:Wél als je wilt dat ze in het vervolg afstand houden. Ik heb wel eens verhalen van ruiter gehoord die de kans niet kregen om uit de weg te gaan en midden in zo´n groep belandden en de paarden van schrik er van door gingen, of op hun achterste benen gingen staan. Het is nog gevaarlijk ook, óók voor de mountainbikers zelf. Ik ken trouwens niet alleen van ruiters dergelijke verhalen. Mountainbikers en wielrenners staan er om bekend dat ze zich gedragen alsof de weg alleen hén toe behoort en als je niet aan de kant gaat kun je een grote muil krijgen. Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor. Maar ik voel me op het paard machtig en ga zomaar niet voor ze aan de kant. Ik hou me gewoon aan de regels en zij moeten dat ook doen.
Ik ken ook ruiters die ontzettende aso's zijn en die midden op de weg gaan rijden om zo afremmen af te dwingen en pas aan de kant gaan als de betreffende auto de snelheid heeft wat hun oké vinden.
Moet ik die dan ook maar ze met de auto aan de kant drukken?
saskiakefie schreef:@Desiree Nee het gaat erom dat je niet zo naar een ander moet wijzen, maar gewoon een beetje tolerant mag zijn, jij mag ook weleens aan de kant gaan voor een mountainbiker ipv andersom.
Desiree schreef:saskiakefie schreef:@Desiree Nee het gaat erom dat je niet zo naar een ander moet wijzen, maar gewoon een beetje tolerant mag zijn, jij mag ook weleens aan de kant gaan voor een mountainbiker ipv andersom.
Ik ga voor iedereen aan de kant en ik verwacht dat anderen dat ook voor mij doen. Feit is dat sportfietsers in het algemeen een slechte reputatie hebben en Ruiters niet.
Desiree schreef:saskiakefie schreef:@Desiree Nee het gaat erom dat je niet zo naar een ander moet wijzen, maar gewoon een beetje tolerant mag zijn, jij mag ook weleens aan de kant gaan voor een mountainbiker ipv andersom.
Ik ga voor iedereen aan de kant en ik verwacht dat anderen dat ook voor mij doen. Feit is dat sportfietsers in het algemeen een slechte reputatie hebben en Ruiters niet.
SkyLWG schreef:Pffff, weet je wat ook zo irritant is? Ruiters die ons mooie mountainbikepad om komen schoffelen met hun paard. Volgende keer misschien toch ook maar eens een ruiter van zijn paard trekken, want dat is blijkbaar heel normaal als ik sommige reacties hier lees.....