Ayasha schreef:Inderdaad.
In Belgie hangt het van provinvcie tot provincie af (en van dorp tot dorp) mijn paarden staan letterlijk in het midden van een bos en de weg er heen is in theorie privé en mag enkel betreden worden door de eigenaren van de stukken grond waar de weg heen leidt.![]()
Ik vond het een erg onaangename ervaring dat ze daar toen foto's stonden te maken. Wellicht is het ook door de hetze en social media vervolgingen van nu... Als je iets juist (of net verkeerd) in beeld brengt kan een prima situatie er een stuk slechter uit zien. Ik had ook nog een verwaarloosde opknapper net staan op dat moment dus nog een reden dat ik er niet van gediend was dat van hem foto's geplaatst zouden worden zonder de juiste context er bij te vermelden.
"vroegah" moest je je daar allemaal niet zo druk om maken... Toen bleef het in het dorp en "men" wist vaak wel ongeveer hoe het zat maar nu kan het op zo'n grote schaal dat je mensen kan wijsmaken wat je wil.
Dit lijkt me voor iedereen inderdaad een probleem.
Als ik ook zie hoeveel mensen er bij Dumpert en Geen Stijl aan de schandpaal worden genageld... Word je niet vrolijk van... En vergeet niet jaren geleden de mensen die misstanden op basiswedstrijden in kaart gingen brengen en hier lekker op Bokt neer zetten...