Geen Wereldbekerwedstrijden voor Valegro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:18

Anoniem schreef:
Bizzybijtje schreef:
Genoeg bokkers die weten dat jij Annelies heet :)) Maar goed. Jij grijpt toch iedere kans aan om Dujardin zwart te maken. Professioneel hoor +:)+

Ik heet geen Annelies. En dat weet ik heeeeeeeeeeel zeker.
Hoe kom je erbij dat ik Dujardin steeds zwart maak. En ik ben juist een fan van Charlotte en valegro. Alleen vind ik wel dat je een eerlijk verhaal moet vertellen.

Jeetje, dan ben je wel een bijzondere fan...
Een paar quotes uit de laatste pagina's.

Citaat:
In het begin ten tijde van de Olympische spelen liep ik niet warm van Dujardin en Valegro. Ik vond hem traag en op de kop lopen.
Daarna is ze hem goed gaan rijden. Helaas wil ze Valegro zijn hoofd/front te veel met haar handen naar boven rijden. Want wanneer hij weer zo op de kop loopt zoals een paar jaar geleden is hij traag. Ze kreeg het dit keer in de ring niet voor elkaar. Te veel aan de kop gezeten waardoor er gen impuls meer was. Ze lijkt momenteel met haar strakke houding en strakke handen veel op Adelinde.

Citaat:
Tegenwoordig loopt Valegro vaker met de nek als hoogste punt maar dat lukt haar alleen door hem constant omhoog te trekken/duwen/liften met haar beide handen.

Citaat:
Wat betreft de teugelvoering bij Charlotte.
Zie jij niet dat Charlotte constant de teugels aan het liften is? Ze is de gehele proef bezig om het hoofd vaan haar paard naar boven te krijgen omdat anders Valegro zoals vroeger op de kop gaat lopen (hoogste punt van de hals is de derde halswervel) Charlotte haar handen zijn niet echt vriendelijk. Iets wat vroeger wel was. Maar toen liep hij wel altijd op de kop. Een typisch slofteugelpaard.

Ik wil nog wel even doorgaan, maar er staat een aflevering van Awkward op me te wachten... Hoewel, dit topic ook redelijk Awkward begint te worden...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:19

Dat is dan niet zo gek als je filmpjes van ''jezelf'' plaatst maar dat blijkbaar iemand anders is, en je je dus zelf voordeed als een ander :')

En het dan vreemd vinden dat je niet geloofwaardig overkomt. Maar nee, wij zitten op een roze wolk en kunnen niet zelfstandig nadenken :j
New balls please.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:21

Mijn paard krijgt ook een winter wedstrijdstop ...ik blij dat daar niemand praat over maakt :+ :P

Hij heeft trouwens al bijna het hele jaar rust, maar 3 wedstrijden gelopen....oef ....krijgen we nu Boktspeculaties?? :7

Maar de focus zal vast op Rio 2016 liggen, de concurrentie zit ze vlak op de hielen!
En het is zo weer zomer 2016....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:25

Anoniem schreef:
Picasso schreef:
Zit een knopje 'versturen' onderaan het bericht: daar hoef je niet persé op te drukken hoor. Maar waarom zo geheimzinnig? Waarom kan je niet zeggen wie je bent?

Is het zo belangrijk wie ik ben? Ik ken jullie toch ook niet?

Ik snap de geheimzinnigheid niet: je wilt zo graag dat iedereen weet dat je op de hoogte bent, waarom is dat dan?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:26

Ik denk dat het volgende gaande is:

Charlotte gaat sowieso met Valegro naar Rio, dus daar hoeft ze het niet voor te doen en oefening hebben ze ook al zat gehad de afgelopen jaren.
Charlotte zal in de toekomst ook verder willen in de sport en heeft er nu 2 paarden bij, waarmee ze kan proberen te scoren en dat ook gaat proberen te doen. Als ze Valegro start, dan verkleind dat haar kans op winst met de 2 andere paarden, die ze juist in de kijker wil rijden, dus waarom dan een paard starten waarmee ze er al lang is. Dan kun je beter je twee nieuwe ijzers in het vuur gooien en kijken of je daarmee winnares kunt worden.
Dat ze met Valegro kan winnen, dat weten we al lang!
En het niet starten op de wereldbekerwedstrijden noem je dan gewoon rust, maar het dier wordt echt wel getraind, want anders is deelname aan Rio niet mogelijk volgend jaar.

(Als het al in Rio gaat zijn!)
Laatst bijgewerkt door Tendance op 14-10-15 18:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:27

@Air, op die filmpjes die jij bedoeld zit echt geen Annelies te paard.
@janine1990, Allereerst voel ik mij vereerd met de moeite die je doet om mijn berichten nog eens op te zoeken. Maar dan moet je wel volledig zijn en alle quottes neerschrijven. Juist het laatste jaar was ik bijzonder positief over Charlotte.
@listig Listje, stiekem thuis doortrainen en dan knallen in Rio. You go girl. *\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:32

Ik denk dat je je een jaar vergist LaPuchelle. De opmerking over de onvriendelijke handen maakte je dit jaar op 16 augustus.

Voor mij gaat het beweren dat je fan bent en zeggen dat iemand onvriendelijk met de handen is niet echt samen...

HorseTimeXL

Re: Geen Wereldbekerwedstrijden voor Valegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:35

Ach wat maakt het uit of Valegro wel of niet geblesseerd zou zijn. Als die geblesseerd is, wat mega fijn dat ze hem zijn rust gunnen, dat hoort tenslotte toch gewoon zo? En als die gewoon vrij krijgt, nou dikke prima. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen viel, dus dat is op zich ook hartstikke logisch. En ik snap haar wel. Ze had eerder deze maand nadrukkelijk aangegeven dat Valegro daadwerkelijk met wedstrijdpensioen gaat. Dan zou ik het heel logisch vinden dat je opzoek gaat naar een opvolger om mee door te kunnen.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:37

Toch denk ik dat mijn verhaal het juiste is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:37

Tendance schreef:

Die vind ik ook het meest plausibel.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:40

Janine1990 schreef:
Tendance schreef:

Die vind ik ook het meest plausibel.

Ja toch?
Het is zonde als je je niet selecteert/wint, omdat je net wat te veel punten met een paard rijdt, waarmee je het al lang niet meer nodig hebt en daardoor met een ander paard tekort komt.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:42

maximuss schreef:
@ Gast5428: toon jij eerst eens een filmpje van Valegro met een slof... Kwestie van toch al een van al je beweringen te staven...

Wie A zegt, moet ook B zeggen dus dat filmpje van jou zou ik graag willen zien Maximuss! ;)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:51

Ik ga mee met Tendance.

"Ce sont des Anglettaires" - Britten vinden het tamelijk normaal om toppaarden een paar maanden per jaar in de wei te zetten. (Bijvoorbeeld familie Whittaker.)
Dat houdt de dieren ook fris 'tussen de oren', er was een tijd dat Offreins stelde, dat de meeste dressuurpaarden stresskippen waren die dag in, dag uit dezelfde kunstjes moesten doen.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:59

@ seventeen: daar heb ik ook geen filmpje van, daarom vraag ik het aan haar.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:01

maximuss schreef:
@ seventeen: daar heb ik ook geen filmpje van, daarom vraag ik het aan haar.

Ach en dan nog....
Ook al rijdt ze soms met slof.... boeiuhhhhhh,dat doen tig onwetenden die niet kunnen rijden hier op bokt ook, dus zie er niet zo'n probleem in,aangezien zij donders goed weet waar ze mee bezig is.
Toch?
Snap niet waarom Gast5428 niet gewoon zegt wie ze is en waar ze haar info vandaan heeft of anders gewoon zwijgt, want nu lijkt het meer op zwammen in de ruimte.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:07

@tendance: laat dat nu net een van de onbewezen uitspraken van la pucelle zijn en blijkbaar is zij de enige die dat weet/ beweert. En zij is blijkbaar een insider ;-)...

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:07

Anoniem schreef:
Echt grappig dit.
Wanneer er iets geschreven wordt over Charlotte dan wordt alles voor zoete koek aangenomen en geromantiseerd. Prima hoor dat er een aantal in een roze wolk leven wat betreft Charlotte.
Maar laat mij ook in mijn waarde wanneer ik door die wolk heenprik.
Ik heb helemaal niets tegen Charlotte en mag haar zelfs erg graag maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel eens grappig vind om jullie even wakker te maken uit die roze droom. Jullie geloven wel heel makkelijk in dingen die gezegd worden. Oh nee, behalve als ik wat schrijf is het ineens niet waar.
Geloof wat je wil geloven. Maar ga niet op mij lopen schelden of probeer mij niet belachelijk te maken.
Dat doe ik jullie ook niet. ik geef alleen mijn visie op de situatie. Thats it.

Als jij Charlotte graag mag ken je haar blijkbaar beter dan wij. Heeft ze wel een mooie aan je als je altijd zo over haar en Valegro praat. Kan allemaal best waar zijn hoor maar met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

Daarnaast; als je blijkbaar zo dicht bij iemand staat dat je informatie over ze hebt die anderen niet (hoeven te) weten moet je leren je mondje te houden. Spreken is zilver, zwijgen is goud.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:15

fleurtjeuh schreef:
Ben ik de enige die dit een bijzondere keuze vind?
Ik heb er mijn twijfels bij..

Nee, je bent niet de enige. Had mijn twijfels al bij het verhaal van Amerika. Dat ze hem toen de reis niet aan wilden doen. En zoals hij in Aken liep, wat ook niet goed was.
Denk dat er heel wat anders aan de hand is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:19

Pas op wat je zegt FriesWytske, je wordt hierom zowat gelyncht. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:20

Tendance schreef:
Dat zij GEEN insider is. Hihi
Of ze is een weggestuurde gepikeerde groom, die zich misdragen heeft en nu graag klappen uitdeelt naar mensen die haar "onrecht" hebben aangedaan. Want zo klinkt ze.

Tjonge jonge zeg, wat een gekat allemaal. Stoer hoor om mij aan te vallen.

Ik ben geen vriendin van Charlotte en ook geen gewezen groom. Ik ken haar gewoon van de wedstrijden en clinics. Allemaal niet zo spannend hoor.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:22

En dan nog? Ze zijn toch geen verantwoording schuldig?

Hier wordt gespeculeerd en Gast5428 werkt dat met alle liefde in de hand.

Snap wel dat ze het paard willen sparen voor Rio. Het zijn keuze's die je moet maken in het leven.

Zag vanavond nog een wielrenner in DWDD die ook moest kiezen tussen de Toure de France en de OS. Liet ook nog niet het achterste van de tong zien maar kijkt wat het beste is.

Zou toch niet zo moeten zijn als je dit niveau rijdt dat je dan elke stap moet verantwoorden?

Ken ook OS-ruiters maar als ik al iets hoor zou ik daar nooit iets over zeggen op een forum. Klap niet graag uit de school en zie daar ook geen reden toe.
Laatst bijgewerkt door Percy op 14-10-15 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:23

Gast5428 is ook weer uit haar pennycave gekomen, meid wat zet jij jezelf voor schut met je opmerkingen. Man man, kansloos.

Valegro mag even lekker met vakantie, prima toch? Dier heeft zowat alles gewonnen wat er te winnen valt, en wordt ook een dagje ouder.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:25

Anoniem schreef:
Tjonge jonge zeg, wat een gekat allemaal. Stoer hoor om mij aan te vallen.

Ik ben geen vriendin van Charlotte en ook geen gewezen groom. Ik ken haar gewoon van de wedstrijden en clinics. Allemaal niet zo spannend hoor.

Zoals ik al zei, hoge bomen vangen veel wind.

Ik meende dat je geregeld bij Carl op stal kwam? Nu is het van wedstrijden en clinics?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:28

Niet zo flauw janine. Clinics (trainingen) worden ook bij Carl op stal gegeven.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:31

Anoniem schreef:
Niet zo flauw janine. Clinics (trainingen) worden ook bij Carl op stal gegeven.

Nee, dan had ik het me goed herinnerd. :) Zou ook wel eens zo'n clinic/training/demonstratie willen bijwonen.

Kennelijk doen ze er dan niet zo moeilijk over om met slof voor publiek te rijden.