Anoniem schreef:Bizzybijtje schreef:Genoeg bokkers die weten dat jij Annelies heetMaar goed. Jij grijpt toch iedere kans aan om Dujardin zwart te maken. Professioneel hoor
Ik heet geen Annelies. En dat weet ik heeeeeeeeeeel zeker.
Hoe kom je erbij dat ik Dujardin steeds zwart maak. En ik ben juist een fan van Charlotte en valegro. Alleen vind ik wel dat je een eerlijk verhaal moet vertellen.
Jeetje, dan ben je wel een bijzondere fan...
Een paar quotes uit de laatste pagina's.
Citaat:In het begin ten tijde van de Olympische spelen liep ik niet warm van Dujardin en Valegro. Ik vond hem traag en op de kop lopen.
Daarna is ze hem goed gaan rijden. Helaas wil ze Valegro zijn hoofd/front te veel met haar handen naar boven rijden. Want wanneer hij weer zo op de kop loopt zoals een paar jaar geleden is hij traag. Ze kreeg het dit keer in de ring niet voor elkaar. Te veel aan de kop gezeten waardoor er gen impuls meer was. Ze lijkt momenteel met haar strakke houding en strakke handen veel op Adelinde.
Citaat:Tegenwoordig loopt Valegro vaker met de nek als hoogste punt maar dat lukt haar alleen door hem constant omhoog te trekken/duwen/liften met haar beide handen.
Citaat:Wat betreft de teugelvoering bij Charlotte.
Zie jij niet dat Charlotte constant de teugels aan het liften is? Ze is de gehele proef bezig om het hoofd vaan haar paard naar boven te krijgen omdat anders Valegro zoals vroeger op de kop gaat lopen (hoogste punt van de hals is de derde halswervel) Charlotte haar handen zijn niet echt vriendelijk. Iets wat vroeger wel was. Maar toen liep hij wel altijd op de kop. Een typisch slofteugelpaard.
Ik wil nog wel even doorgaan, maar er staat een aflevering van Awkward op me te wachten... Hoewel, dit topic ook redelijk Awkward begint te worden...
Maar goed. Jij grijpt toch iedere kans aan om Dujardin zwart te maken. Professioneel hoor 

Zou ook wel eens zo'n clinic/training/demonstratie willen bijwonen.