Pijn in borsten houdt vrouwen uit het zadel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:40

Gewoon zorgen dat je paard fijn over de rug loopt, kun je ook lekker zitten :j ik heb trouwens liever een paard wat ruimer draaft dan die korte pasjes die kleinere paarden vaak hebben. Dat vind ik zelf minder prettig zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:57

Kiki1995 schreef:
En dan nog een speciaal soort van Victoria's secret of niet? Ik heb nu al verschillende bhs gehad maar blijf wel pijn houden met rijden.

Een van de stevigsten (niet die voor yoga ofzo haha). zal even een foto zoeken.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:38

Ik had eerst cup H90
En het deed zo zeer maakt niet uit welke bh.
Nu verkleining gehad in juni en afgelopen zaterdag voor het eerst weer gereden en wat een hemels gevoel dat ze niet overal heen klapperen haha nu heb ik cup c90

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:51

KellyR schreef:
Tendance schreef:
Maar heeft dan dan met paardrijden te maken of gewoon met gevoelige borsten?

Bij mijn moeder heeft het gewoon met gevoelige borsten te maken, maakt niet uit wat zij doet.
Ik daarentegen voel het alleen met rijden. Waarschijnlijk ook als ik wat anders van sport doe, maar dat ik over het algemeen niet :')

Maartje1990 schreef:
Diegene die pijn hebben hebben dan denk ik geen goede sportbh. Ik heb, met mijn cup G, nergens last van.

Size is niet altijd de issue... netzoals een goede sportBH niet altijd de oplossing is.
Bestaan nog wat andere problemen en geloof me dan is niet paardrijden al pijnlijk, laat staan paardrijden.
En noop.. niet op te vangen met goede sport BH, ook niet ook al heb je cupje B.
Wat nog het beste ging was eigenlijk een BP :+ , wel @$@ als je hem aandoet en uitdoet en ook wel pijnlijk als je hem aan hebt, maar dan zit het zaakje wel klemvast :') .
Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dan zeggen, rij wel niet...
(maar veel ruiters rijden gewoon door met wat er dan ook wel of niet zeer doet, want tja..
je paard moet toch gedaan worden, dus rijden maar.)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:37

Tendance schreef:
Maar heeft dan dan met paardrijden te maken of gewoon met gevoelige borsten?

Vraag ik me ook af, heb cup D/E, ben 15 en ze groeien nog ene beetje, maar ik heb nooit pijn terwijl ze toch aardig kunnen dansen :o