Toen was het nog niet gratis,nu wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rocamor schreef:Gohya, ik snap dat het voor jou wat genuanceerder ligt (niet iedereen zit bij een instelling in de buurt). Maar was ook om aan de overigen hier aan te geven. Gewoon bellen!
Hier zijn diverse buurtbewoners in touw geweest die dezelfde mensen meerdere malen in hun eigen auto weer terug hebben afgeleverd bij de instantie in kwestie.....JoyCiej007 schreef:Rocamor schreef:Gohya, ik snap dat het voor jou wat genuanceerder ligt (niet iedereen zit bij een instelling in de buurt). Maar was ook om aan de overigen hier aan te geven. Gewoon bellen!
Ook die hier zitten mogen vaak met of zonder begeleiding 'los rondlopen'. Maar soms ontsnappen ze ook uit de gesloten inrichting, en verkeren in een complete paniek en psychose. Heb vaker dat soort lui helemaal in paniek midden op de weg getroffen. En dan de politie gebeld, aangezien duidelijk was dat deze personen in ieder geval een gevaar voor zichzelf waren, en mogelijk voor anderen ook. Maar de politie zegt dan: "bel de instantie maar". Ik bel de instantie en die zeggen "bel de politie maar". De instantie komt ze dus niet eens ophalen hé...........Hier zijn diverse buurtbewoners in touw geweest die dezelfde mensen meerdere malen in hun eigen auto weer terug hebben afgeleverd bij de instantie in kwestie.....
Jammer.... want een vrouw midden 40 compleet in paniek, midden in de winter in een jurk op blote voeten die steen en been huilt en uren rondzwerft, die kun je GVD toch niet zomaar aan haar lot overlaten?!
Ariannee schreef:Dit kwam ik op Facebook tegen. En de politie maar zeggen dat ze er alles aan doen niet dus.
[ [url=m/FCIJfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
ilaan schreef:Ariannee schreef:Dit kwam ik op Facebook tegen. En de politie maar zeggen dat ze er alles aan doen niet dus.
[ [url=m/FCIJfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach jongens, houd toch eens op met dit soort dingen. 'Ze zag in zijn ogen dat hij een beul is' is ook wel echt een reden iemand vast te zetten.
Niemand weet wat die man deed of van plan was. Daarnaast zijn er een hele hoop wilde verhalen die de ronde doen maar NIET waar zijn.
Door wat er is gebeurd heb ik er iets meer inzicht in gekregen en veel verhalen zijn gewoon verzonnen voor aandacht.
Daarnaast is het niet de politie zijn schuld maar ligt dit aan de wet. De man is niet op heterdaad betrapt want hij heeft geen paard gesneden en er is geen mes gevonden. Dat hij misschien andere dingen wilde doen sluit ik niet uit, maar of dit de beul is.... Ik denk het niet.
De politie kan vrij weinig als er geen verder bewijs wordt gevonden wat erop wijst dat hij 'de beul' is.