EK Aken: unieke bronzen medaille voor Nederlands reiningteam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:55

rapido schreef:
Tendance schreef:
Dat zij haar liever niet in hun sport zien, dat is niet heel verstandig. De PR, die de sport hiermee krijgt, die zou je anders nooooooooit gehad hebben.

Wat een mega slap gelul dit zeg!

Hoezo?
De sport heeft landelijk nu meer PR gehad, dan in de laatste 10 jaar bij elkaar.
Zelfs mensen die niets met paarden hebben, maar wel weten wie Anky is, hebben er nu wat over meegekregen.
Moeten ze overigens wel naar het interview gekeken hebben.

Popstra

Re: EK Aken: unieke bronzen medaille voor Nederlands reiningteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:29

mega slap gelul dat ,,zij haar liever niet in de sport zien,,..staat nergens!!!
Wat weet jij nou eigenlijk?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:31

Sorry hoor Rapido, maar dit werd gewoon letterlijk door een tweetal gezegd hier of in het andere topic. Dat ze liever Anky niet in de sport zagen. En al helemaal niet op een grote wedstrijd.

En ehhhhh waarom zeg je : Wat weet jij nou?
Kun je niet gewoon respectvol met iemand omgaan? Beetje triest, niet?
Of mag een mens tegenwoordig niet meer anders van mening zijn, dan jij?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:52

net of jij zo respectvol bent met je opmerkingen over onze sport waar je geen kaas van gegeten hebt!Lullen of je het beter weet over dingen waar je geen verstand van hebt en over de uitleg heen lezen van anderen die er WEL verstand van hebben das pas triest ;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:34

Ik heb niets negatiefs over jullie sport gezegd. Absoluut niet!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:44

Goh Rapido wat een frustratie (en arrogantie) over JULLIE sport, echt reclame +:)+ . Dan zegt Anky nog in een interview, dat de sfeer zo leuk is bij western :D , nou niet op Bokt. :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:45

Ik heb tot nu toe 1 keer les gehad op een paard waar de knopjes goed op zaten en vind het donders lastig aangezien ik uit de springsport kom, dus zeg nooit, dat ik geen respect voor jullie sport heb!!!!

Je vind enkel dat ik respectloos ben tegenover jullie sport, omdat ik van mening ben, dat Anky goed genoeg was om met het niveau van DIT EK mee te doen. Ik zeg nergens dat ze bij de top hoort.....

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:50

Joh je gaat je toch niet verantwoorden?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:51

rapido schreef:
net of jij zo respectvol bent met je opmerkingen over onze sport waar je geen kaas van gegeten hebt!banketstaaf of je het beter weet over dingen waar je geen verstand van hebt en over de uitleg heen lezen van anderen die er WEL verstand van hebben das pas triest ;)

Denk dat het meer aan jullie leesvaardigheid zou kunnen liggen, waardoor jullie denken, dat ik respectloos ben, dan dat ik het ook daadwerkelijk ben.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:52

Electra63 schreef:
Joh je gaat je toch niet verantwoorden?

Ik hoop, dat mijn tekst OOIT wel gelezen wordt, zoals ik het bedoel, maar misschien heb je gelijk en moet ik het opgeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:14

@Tendance , ik las hier alleen maar mee , maar mij is het volkomen duidelijk hoor.

Om het even om te draaien :
Stel :er komt een andere heeeeele grote dressuurbond, en die organiseert een EK, daar mag een willekeurige Nederlandse ZZ- licht ruiter heen. Met nog een paar ZZ- Zwaar ruiters en vooruit een GRand prix ruiter die 65 procent scoort.
Ze winnen Brons !!!
Dan waren betreffende ruiters , voor betreffende wedstrijd een prima team, dat het goed heeft gedaan.

Oftewel Anky kon netjes meekomen HIER.

Dat die toppers die we ook in NL hebben er niet waren ... Dat is hun keuze, als ze publiciteit willen als sport , hadden ze misschien wel een poging moeten doen om in dit team te komen, en dan wellicht goud te halen.

ps : dit verhaal heb je met Snowboarden ook, Gewone WK en de X-games ...

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:22

Kijk, dat bedoel ik precies Marieke.

En voor zover ik begrepen heb zit er ook een gedeelte van een geldkwestie in, dat sommige echt goede combinaties wel mee zouden willen, maar er gewoonweg het geld niet voor hebben.
Ik denk door PR van bijvoorbeeld Anky, de sport meer in het daglicht komt, er meer aandacht voor komt en misschien ook meer geld, waardoor we een volgende keer wel voor goud kunnen gaan.

Ik ben echt absoluut niet negatief tegenover de sport. Ik ben alleen negatief over de negativiteit, die er is tegenover de deelnemers of een deelnemer, die voor je land uitkomen en laten zien dat het een mooie sport is. Je hoeft niet de allerbeste te zijn, als je maar goed genoeg bent voor de wedstrijd waaraan je deelneemt, geen flater slaat en zo voor wat PR in je land kunt zorgen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:34

Het is vrij simpel: objectief gezien heeft Ankie onder de 60% gescoord, in GP-termen. Relatief gezien was het voldoende voor dit team. De rest van het team zat op 65-70%. De individuele winnaar zat op de 80% - even vrij vertaald.

Equisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:16

Tendance schreef:
Sorry hoor Rapido, maar dit werd gewoon letterlijk door een tweetal gezegd hier of in het andere topic. Dat ze liever Anky niet in de sport zagen. En al helemaal niet op een grote wedstrijd.

En ehhhhh waarom zeg je : Wat weet jij nou?
Kun je niet gewoon respectvol met iemand omgaan? Beetje triest, niet?
Of mag een mens tegenwoordig niet meer anders van mening zijn, dan jij?

Anky niet in de westernsport willen zien dat heeft niemand gezegd. Als anky het leuk vind om op haar manier rond te rijden in de reining en daar plezier aan beleefd, daar heeft niemand problemen mee.

Niet westernruiters, vertellen jullie mij eens even hoe het komt dat alle westernruiters er hetzelfde over denken? Wat is jullie visie daarop? Waarom zou dat zijn?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:24

Volgens mij wordt hierboven door Marieke en mijzelf exact gezegd hoe ik erover denk, dus hoef het niet nogmaals te herhalen. Het moet alleen gelezen worden zoals het er staat en bedoeld wordt en niet zoals je denkt dat je het moet lezen.

Equisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:47

Dat geld andersom ook.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 03:45

Nee hoor, want ik snap exact wat jullie willen zeggen.
Maar ik geef het op, want Marieke heeft mijn mening heel duidelijk herhaald en als jullie dat gewoon niet op die manier willen lezen,dan heeft het weinig zin.
Zegt voor mij wel dingen over mensen in deze sport, die ik er niet bij had verwacht. Dat vind ik jammer, maar is blijkbaar niet anders.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:47

3e plaats is toch best goed? Snap niet waar iedereen zo'n probleem van maakt O:)
Zeker nu het toch al gebeurd is ;)

Vind dat Anky erg goed gedaan heeft voor iemand die reining alleen als hobby heeft.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:52

Tendance schreef:
Maar ik geef het op, want Marieke heeft mijn mening heel duidelijk herhaald en als jullie dat gewoon niet op die manier willen lezen,dan heeft het weinig zin.
Zegt voor mij wel dingen over mensen in deze sport, die ik er niet bij had verwacht. Dat vind ik jammer, maar is blijkbaar niet anders.

Zegt meer wat over bokt vind ik :x

In elke sport, paarden of geen paarden, tennis of dressuur, zitten wel ongure types.
Jammergenoeg ziet bokt het alleen bij western. :(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:59

Ik vind het jammer, dat ik de interview niet goed kan zien, omdat hij steeds stopt.
Vond het wel een leuk hoe haar reacties waren.

Nogsteeds mag ik haar als persoon niet. Maar het interview vind ik erg leuk.

Gefeliciteerd met de bronzen medaille ruiters! Hebben jullie mooi gedaan :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:10

Metaxa schreef:
Tendance schreef:

Zegt meer wat over bokt vind ik :x

In elke sport, paarden of geen paarden, tennis of dressuur, zitten wel ongure types.
Jammergenoeg ziet bokt het alleen bij western. :(

Je hebt helemaal gelijk. Ik mag niet iedereen op 1 stapel gooien.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:16

Afbeelding

Anky in de reining, inclusief rollkur, nouja, of we met deze pr blij moeten zijn. :\ :n

Foto wordt in verschillende landen flink bekritiseerd.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:26

Djiezs, dat is toch geen bewuste rollkur! 8)7 Eerder een paard dat zich onttrekt aan een hulp, omdat hij mixed signals krijgt. Volgens mij vraagt ze hier een back up

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:15

WB sorry, maar dit kan nooit een back up zijn na een sliding stop.

Geen idee wat ze op dat moment aan het doen was, weet wel dat ze dit meer doet met losrijden.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:44

Wanneer is deze foto gemaakt dan?
Niet tijdens de runs van het EK want dat heb ik geen 1x gezien tijdens de runs. Heb zojuist de filmpjes nog eens terug gekeken en ook daar is het niet op te zien. En ze draagt op die foto ook een andere kleur blouse?