Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haike schreef:vonneke schreef:Nee de combinatie kreeg al een streepresultaat voor er controle was. Had mijn geluid te zacht staan en kon enkel excusses horen.
Ik dacht verkeerd gereden. Zou dat kunnen?
ondertussen heeft hij toch punten gekregen zag ik, 199.
Hier clipmyhorse gestopt dus nu wdr opstaan
. Iemand nog korte uitleg over hoe de scores tot stand komen? mamajolijn schreef:Eindelijk WDR aan het kijken (via digitale tv op de tablet). Net interview met Anky gezien en het einde van Jurgen.
Ben helemaal nog niet bekend met Reining, maar ga vast een hoop leren. Iemand nog korte uitleg over hoe de scores tot stand komen?
Finliox schreef:Wordt er bij reining eigenlijk gedisqualificeerd als een ruiter teveel in de mond zit? Zijn toch best scherpe bitten lijkt mij zo. Of moet daar bloed voor in de mond gevonden worden?
rapido schreef:Finliox schreef:Wordt er bij reining eigenlijk gedisqualificeerd als een ruiter teveel in de mond zit? Zijn toch best scherpe bitten lijkt mij zo. Of moet daar bloed voor in de mond gevonden worden?
Je krijgt een NO SCORE oftewel disqualificeerd als er bloed aan de mond of de flanken van het paard zit voor de run of/en na de run