Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chimello schreef:Ik zal bokt wel over me heen krijgen maar ik kan me haast niet voorstellen dat er geen betere ruiters zijn die in haar plaats kunnen gaan... Volgens mij heeft ze dankzij haar naam al veel mee. Nu is de western sport sowieso al een waar je geld moet hebben maar ik vind het gewoon sneu dat ruiters die het "meer" verdienen zo niet gekozen worden omdat haar plek al gekozen was. Op dit niveau rijd je gewoon niet op zo'n korte tijd... Ze laat het lijken alsof western maar even gedaan wordt terwijl je met dressuur ook echt jaaaaren bezig bent om de top te bereiken en zo lang is ze nu ook weer niet bezig. Maar verder vind ik wel dat ze het echt al ver geschopt heeft en haar paard is heel gaaf. Veel mooier dan ons Quarter oudje
sallandval schreef:Zonnetje81 schreef:Tja heel het leven hangt aan elkaar van jammer dat een ander dit of dat wel kan betalen en jij niet. Zou daar niet teveel focus op leggen, dan word je erg ongelukkig.
Dat iemand even zijn mening geeft op bokt betekent hopelijk niet meteen dat die persoon er wakker van ligt.
sallandval schreef:Zonnetje81 schreef:Tja heel het leven hangt aan elkaar van jammer dat een ander dit of dat wel kan betalen en jij niet. Zou daar niet teveel focus op leggen, dan word je erg ongelukkig.
Dat iemand even zijn mening geeft op bokt betekent hopelijk niet meteen dat die persoon er wakker van ligt.
heidy_wilco schreef:Zo, wat een leuke reacties zeg![]()
Het is toch leuk voor Anky dat ze mee mag? En ze rijd niet net western, maar ik denk al wel een jaar of 6 á 7.
Narobi schreef:Het heeft helemaal niks met afgunst te maken! Degene die zeggen dat het afgunst is kennen de feiten niet. Men oordeelt weer zonder te weten hoe de vork werkelijk in de steel zit. Er zijn geen selectie wedstrijden voor dit EK. De bondscoach bepaald wie er mee doet en toevallig is de bondscoach de man van Rieky en Rieky is een goede vriendin van Anky. Ik geloof niet dat Anky ooit een 72 heeft gereden. Voor haar is reining puur hobby, dat zijn haar eigen woorden. Ik vind het superleuk dat ze reining rijd, leuke promotie voor het western rijden. Maar eerlijk is eerlijk, ze is er niet 100% serieus mee bezig en behoort niet tot de beste reining ruiters in Nederland. Eigenlijk zit de reining een beetje raar in elkaar in Nederland. Het 'NK' waar Anky 2e is geworden daar komt niet de top van Nederland. Op de DRHA wedstrijden wordt 10x beter gereden, maar daar is Anky bijna nooit te zien. Ze presteert op DRHA wedstrijden niet veel, niet omdat ze het haar niet gunnen maar omdat de rest beter is. Anky heeft Whiz gekocht 'omdat de kinderen er zo gek op waren', zijn haar eigen woorden. Ze is ook niet van plan om een ander, beter reining paard te kopen. Want het is voor haar puur hobby. Ze heeft thuis ook niet de juiste bodem om goed te trainen, en heeft weinig tijd om ergens anders te gaan trainen. Ook gaat ze maar naar weinig wedstrijden. Ze is wel zo fanatiek dat ze het op wedstrijd goed wil doen, maar tijd erin steken om beter te worden en er vol voor te gaan heeft ze niet en dat wil ze ook niet. Ik heb deze info niet zelf verzonnen, dit heeft ze zelf verteld in een interview. Daarom snap ik ook niet dat ze naar het EK gaat, ze weet zelf heel goed dat ze niet goed genoeg is. Ik denk daarom dat het net als voorgaande jaren zo is dat er verder niemand mee kon en wilde. En voor Anky en Rieky is het als vriendinnen natuurlijk heel gezellig om samen te gaan.Ik vind het alleen jammer dat het nu lijkt alsof Anky bij de Nederlandse top hoort, en dit dus niet zo is. Dat geeft een heel verkeerd beeld van de reiningsport.