Jongen van 17 betrapt op verkrachten pony in Bergschenhoek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mika11

Re: Jongen van 17 betrapt op verkrachten pony in Bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:12

Het zal je zoon maar zijn, die je met deze geschiedenis op het bureau kan komen afhalen :+
Ik denk dat die jongen zich nu dood schaamt nu alles uitgekomen is.

Ik vind het persoonlijk weerzinwekkend wat deze jongen gedaan heeft.
Maar blijkbaar zijn er dus individuen op deze wereld die deze behoeftes hebben en zich niet kunnen bedwingen om het niet te doen.
Hopelijk is bij deze jongen de schrik en schaamte dat hij is gesnapt genoeg om het nooit weer te doen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:25

Hier een jongetje van net 14 jaar die mijn pony verkrachte met een stok.Is alweer een aantal jaren geleden gebeurd,maar ik vergeet het nooit meer.De pony is toen ingeslapen vanwege inwendig letsel.
En dan nog zeggen dat de pony het lekker vond! rechtzaak geweest,jongen had alles bekend.Zaak werd geseponeerd,omdat de jongen in die tussentijd zich goed gedragen had.Ondanks dat hij voorheen kleine meisjes had lastig gevallen,sprak de rechter hem vrij.
De pony [20 jaar oud] stond hier voor een goede oude dag,en komt dan op zo'n manier aan haar einde!

Saarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:41

Sommige reacties gaan hier wel heel ver, soms zo ver dat het ook niet helemaal gezond is in mijn ogen. :n Stel je eens voor dat het je broertje, neefje of kind is? Zou je dan dezelfde reactie plaatsen?

Deze jongen heeft hulp nodig en ik hoop dat hij de juiste hulp krijgt. Wat hij gedaan heeft is ziek, maar het is en blijft een mens net als wij allemaal.
De pony heeft er in dit geval waarschijnlijk niet veel last van gehad, een worstje van een 17 jarige is natuurlijk niks bij het worstje van een hengst.
Voor de eigenaren lijkt me het vreselijk, maar wat te denken van de familie van dat kereltje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:53

Moderatoropmerking:
Ik heb net wat (vervelende) offtopic reacties verwijderd. Ik snap dat de gemoederen hoog oplopen bij dit verhaal, maar probeer het toch netjes te houden. Alvast bedankt.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:54

Ik vind het voor de jongen heel sneu dat hij dergelijke voorkeuren heeft en hoop dat er iets van therapie mogelijk is voor hem. De pony zal er volgens mij geen last van hebben. Ik bedoel, voor de pony maakt het geen verschil of het verkracht wordt door een jongen, of dat het opgevoeld wordt of geïnsemineerd wordt via de arm van een dierenarts. Het is puur het idee en de gevoelens die wij erbij hebben dat het erg maakt.

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:56

Ookal ben je maar 17 of 18, het is en blijft hier (en ik spreek dus niet van de landen waar ze geitenneuken normaal vinden) onacceptabel.
Dat dat voor zijn familie erg zal zijn, daar zal hij nu pas achter komen.
Dat hij naar een oplossing voor zijn probleem moet zoeken, daar komt hij ook pas achter als het te laat is.

Het is niet alleen het feit dat hij een dier verkracht heeft, maar ook nog eens snachts meerdere malen op andermans terein gaan.
Dit staat zover als inbreken. (Ik heb meer inlevingsvermogen met het gevoel van machteloosheid van de eigenaar van de pony dan met deze adolecente jongen hoor)
Dat als 17 jarige?
Dan gaat een andere 17 jarige inbreker toch ook wel mooi naar een jeugdinstelling voor.

Laat ons hopen dat hij nu geleerd is. En dat de familiale schande genoeg is om hem op andere gedachten te zetten.
Anders is hij het opsluiten waard, 1 keer waarschuwing en taakstraf, maar bij 2e keer, geen medeleiden meer hoor.

(Met wat beginnen ze? eerst dieren en dan kinderen?)

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:29

Persoonlijk vind ik bestialiteit vies en niet te begrijpen. Maar zoals eerder gezegd bestialiteit is iets heel ouds. In de Noorse mythologie is een verhaal over de god Loki, gedaantewisselaar en bedreiger die paart met een merrie. Hieruit wordt een hengst met 8 benen genaamd Sleipnir geboren. Later strijdros van oppergod Odin.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:40

Ik vind sommige reacties hier wel erg ver gaan... goed dat hij gepakt is, maar ik hoop dat hij de juiste hulp zal krijgen. Oproepen tot een heksenjacht vind ik persoonlijk niet te begrijpen :n

Annoya schreef:
Persoonlijk vind ik bestialiteit vies en niet te begrijpen. Maar zoals eerder gezegd bestialiteit is iets heel ouds. In de Noorse mythologie is een verhaal over de god Loki, gedaantewisselaar en bedreiger die paart met een merrie. Hieruit wordt een hengst met 8 benen genaamd Sleipnir geboren. Later strijdros van oppergod Odin.

Nee, Loki veranderd zelf in een merrie om zo de hengst Svaðilfari af te leiden (anders had hij een nog groter probleem gehad :Y) ) Loki is dus de 'moeder' van Sleipnir. Het zijn in dat geval wel twee paarden dus. Soort van. :P
Dan vind ik het verhaal van Pasiphaë meer met bestialiteit te maken hebben, vervloekt door Poseidon, heeft seks met een stier - en baart de Minotaurus. Maar er zijn iig genoeg aparte verhalen over in de mythologie zeker bij de Grieken (Zeus als zwaan, etc)

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:49

Uhm ja Loki was de merrie. Je hebt gelijk. Mijn geheugen liet mij in de steek.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:54

Annoya schreef:
Uhm ja Loki was de merrie. Je hebt gelijk. Mijn geheugen liet mij in de steek.

Ondanks dat het in veel verhalen voorkomt was het wss net als nu helemaal niet zo gebruikelijk trouwens (bij veel volkeren dan), helemaal tijdens/na de opkomst van het christendom. Maar het idee is wel al heel oud :j

Sorry, misschien wat offtopic :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:11

RedPassion schreef:
Ibbel schreef:
Uhm, als de dierenarts z'n arm naar binnen steekt om een paard te insemineren gaat er wel wat meer naar binnen dan het pielemuisje van een 17-jarige knul.

Dit inderdaad. Om nog even te zwijgen van wat de gemiddelde Bokker een paard aandoet door er op te gaan zitten hobbelen met allerlei werktuigen. ;) Wat een hypocriete reacties.

Ja, het idee is naar. Mensen hebben sowieso van (je) dieren af te blijven, maar een complete heksenjacht via social media? Dan heb je zelf (ook) een steekje los zitten. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, zoiets...

Nee dít zijn juist rare reacties. Het ''goedpraten'' omdat er wel meer dingen gedaan worden die paarden niet fijn vinden (en maatschappelijk geaccepteerd zijn).

Net als zeggen dat de dierenarts er ook met zijn arm in gaat, dus dat dit niet erg is. UH het paard vindt dat van de dierenarts ook kut!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:15

Geryon, ik snap dat begrijpend lezen afentoe moeilijk kan zijn, maar hier wordt echt niks goedgepraat?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:15

Annoya schreef:

En nu een van de servers van bokt ;)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:23

Ik vind dit echt te ziek voor woorden!

Deze jongen is 17 jaar en denk dat je op zo een leeftijd wel kan bedenken wat goed of fout is.
Van mijn kant dus geen enkel medelijden en zou er totaal niet meezitten of hij op fb aan de schandpaal zou worden gezet of dat hij jaren achter de tralies zou zitten.
Vind het dus ook belachelijk dat die gek weer vrij op straat staat |o

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:23

Zo in hart van NL sbs6 gaat het erover.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:28

Kesje schreef:
geerke schreef:
als iemand weet wie het is even op social media zetten...liefst met foto.Dan gaat de rest vanzelf,kan geen straf tegenop.

Gaat dit niet een beetje ver? Goed, het is ziek, afschuwelijk, niet leuk voor de pony, alles negatiefs, maar het gaat hier niet om vreselijke misdaden waarbij er daadwerkelijk slachtoffers zijn gevallen. De pony is niet gewond, al heb ik verder geen idee hoe zo'n dier dit beleeft. Die jongen heeft therapie nodig, niet publieke schande en dat voor de rest van zijn leven.

Helemaal mee eens. Het is al erg genoeg, ook voor die jongen. Ik vind sommige reacties erg wreed, hoe afschuwelijk het ook is wat hij gedaan heeft.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:31

Tja, sex met dieren is überhaupt pas sinds 2010 strafbaar....
Verder ga ik mijn mening hier maar niet posten, die wordt toch niet op prijs gesteld....

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:31

Melati_vS schreef:
Ik vind dit echt te ziek voor woorden!

Deze jongen is 17 jaar en denk dat je op zo een leeftijd wel kan bedenken wat goed of fout is.
Van mijn kant dus geen enkel medelijden en zou er totaal niet meezitten of hij op fb aan de schandpaal zou worden gezet of dat hij jaren achter de tralies zou zitten.
Vind het dus ook belachelijk dat die gek weer vrij op straat staat |o

Hij heeft het paard niet gestoken of met een voorwerp verkracht, enkel met zijn eigen (in vergelijking) kleine geslachtsdeel. Het is goor, het is niet normaal, maar hij heeft het paard niet verwond. Hij is meer gebaat bij hulp.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:35

Wat walgelijk, als 17 a 18 jarige moet je toch wel beter weten. Echt een zieke geest die in therapie moet.

Wordt er beroerd van.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:37

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:44

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:59

Lekker belangrijk wat achtergrond is (cultureel gezien, juridisch gezien, filosofisch gezien). Het is zowel letterlijk als figuurlijk ziek. Ik heb er echter nul vertrouwen in dat deze persoon iets serieus boven het hoofd hangt. Aan de ene kant: prima, ondanks álles wat dez persoon mogelijkerwijs gedaan kan hebben, staat diezelfde persoon aan het begin van diens leven. Aan de andere kant: als je nu al rondloopt met een dergelijke kronkel in je hoofd, hoe moet het dan in godsnaam op latere leeftijd? Niet dat opsluiting in deze ook maar iets uit zal maken. Daar kom je op dit vlak eerder verslechterd uit dan verbeterd. In conclusie: niemand wint in een situatie als deze *schudt het hoofd*

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:35

Musiess schreef:
Het word ook steeds gekker.
Elke keer die mishandelingen en nu dit?
Zou ee jongen sexueel gefrustreerd zijn? Heeft ie geen vriendin?

Bleh

Heeft hij geen vriendin????
Oh dus daar zijn we goed voor, onze vriendjes met sex uit de stal houden 8)7

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:46

geerke schreef:
storrum schreef:
Misschien is het een colombiaan, daar is het vrij normaal om sex te hebben met een ezel http://ivarfjeld.com/2012/03/26/columbi ... h-donkeys/

als ik het goed begrijp zijn daar een hoop klanten voor therapie? :7

Volgens mij is het daar vrij normaal, dus waarom therapie? :)
Ondertussen zoveel culturen in NL dus misschien nemen ze het van elkaar over.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:46

Zag 't net op hart van NL, en voor zover ik de bewakingsbeelden kon zien, leek het er op dat hij de pony 'verkrachtte' met z'n arm... Dus dat 'ie meermaals met z'n hand/arm in de pony duwde...bah.. :n Weet echt niet of het zo is, maar het leek er nogal veel op.

Kreeg gewoon kippenvel toen ik 't hoorde en zag. :n