Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)Tendance schreef:Iedereen die lid is van de KNHS heeft kunnen reageren via hun forumleden.
Dit heeft op social media, de paard en sport en ook volgens mij hier op bokt gestaan.
Je moest alleen zelf wel de tijd en moeite nemen om te mailen.
Doe je dat niet, dan komen je goede ideeën er ook nooit door. Of gaan slechte reglementen er nooit af.
MarChak schreef:Ik hoop dat ze de B (en L) korter en interessanter maken door de onderdelen sneller op elkaar te laten volgen. Ik ben pas vorig jaar gaan starten, maar vind de B-proeven nu erg saai (al helpt het daar ook niet bij dat paardlief M1 is en we thuis tot M2 oefeningen doen)
Er mogen wat mij betreft dus meer overgangen in i.p.v. minder.
Als teller bij een SGW met grote aantallen deelnemers ben ik wel benieuwd naar hoeveel tijd we straks extra kwijt zijn door het de halve punten tellen.
Tendance schreef:Iedereen die lid is van de KNHS heeft kunnen reageren via hun forumleden.
Dit heeft op social media, de paard en sport en ook volgens mij hier op bokt gestaan.
Doe je dat niet, dan komen je goede ideeën er ook nooit door. Of gaan slechte reglementen er nooit af.

MarChak schreef:Tendance schreef:Iedereen die lid is van de KNHS heeft kunnen reageren via hun forumleden.
Dit was mij ook totaal ontgaan, anders had ik daar graag over meegedacht en suggesties gedaan. Zou ook niet weten wie 'mijn' forumleden daarbij zijn/waren.
listiglistje schreef:vonneke schreef:Ik mis in het verslag het gebruik van de zweep tm het ZZL.
Op de site van het dressuurforum heb ik een veel uitgebreider verslag gelezen met veel meer (betere) punten!
Kun je dat verslag hier plaatsen? Ik ben wel benieuwd
Janine1990 schreef:Arabesk schreef:... en wanneer wordt bitloos rijden in de hogere klassen nou eens toegestaan.....?
Zo te lezen was daar geen vraag naar...
listiglistje schreef:vonneke schreef:Ik mis in het verslag het gebruik van de zweep tm het ZZL.
Op de site van het dressuurforum heb ik een veel uitgebreider verslag gelezen met veel meer (betere) punten!
Kun je dat verslag hier plaatsen? Ik ben wel benieuwd