listiglistje schreef:Sizzle schreef:Mee eens hoor! Zoals gezegd, ik start ook niet ondanks dat ik net zo blij was van de wachtlijst af te zijn.
Maar als mensen gaan praten over 'ze zouden eigenlijk moeten', dan denk ik meteen: doe eens een concreet voorstel dan?
In een ander topic zijn er namelijk ook mensen die aangeven dat alles boven de 25 al niet meer kan.
Dat lijkt me wat overdreven.
Voor mijzelf ligt de grens op 30 en > graden.
Zondag 28 graden gaat voor ons ook niet door! Wel top beslissing van de organisatie!
Kan Eindhoven met zaterdag 40 graden een voorbeeld aan nemen!Citaat:RSV Roland Volkel
I.v.m de weersomstandigheden word het programma van onze wedstrijd als volgt aangepast.
Vrijdag 3 juli:
19.00u B springen paarden afhankelijk van de temperatuur wel of geen barrage
Hieraan voorafgaand BB springen paarden aanvangstijd afhankelijk van de inschrijvingen
Zaterdag 4 juli:
08:00u springen paarden klasse M - Z - ZZ (met ingesloten barrage)
08:00u dressuur paarden B - L1 - L2
08:00u dressuur pony's DE L1-L2
Verwachtte eindtijd 12.30u
Zondag 5 juli:
08:00u springen paarden klasse L (met ingesloten barrage)
Aansluitend springen pony's (B afhankelijk van de temperatuur wel of geen barrage. L-M-Z-ZZ met ingesloten barrage)
08:00u dressuur paarden M1 - M2 - Z1 - Z2
08:00u dressuur pony's alle rubrieken met uitzondering van de klasse DE L1-L2
Deze rubrieken tellen allemaal mee voor selectie!
Helaas zijn wij genoodzaakt de volgende rubrieken te laten vervallen: afdelingsdressuur, ZZ-licht, 1.40 springen paarden, bixie.
Donderdag ochtend worden de nieuwe startlijsten gepubliceerd, afmeldingen graag doorgeven voor woensdag 1 juli 20.00uur.