Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vur schreef:Zo, dat zag er toch al heel goed uit.
Heeft Bettine het zelf gefilmd? Hoe dan ook, dressuur magazine heeft de primeur.
essie_blue schreef:Overigens ben ik het er wel mee eens dat het gevoel wat ik bij de eerdere combinatie kreeg nu weg is, de combinatie van nu geeft mij niet meer dat goede gevoel, de rillingen en het kippenvel. Maar ach zoiets is ook persoonlijk denk ik. Maar vind het hartstikke fijn dat het blijkbaar weer goed met hem gaat!
Bettine schreef:vur schreef:Zo, dat zag er toch al heel goed uit.
Heeft Bettine het zelf gefilmd? Hoe dan ook, dressuur magazine heeft de primeur.
Jaaaa![]()
![]()
Eigenlijk keek ik alleen maar even op de startlijst van Hulten om te zien hoe laat mijn moeder thuis zou zijn van het schrijven in Hulten... Stond daar ineens Matthias Alexander Rath op de startlijst! Weliswaar met een ander paard, maar ik dacht meteen; TOTILAS! Rath had al aangekondigd voor Hagen (dat over 1,5 week al begint) ergens op een kleine wedstrijd te willen starten. Dus dat kon niet missen leek me![]()
Het was 1 uur en 20 minuten voor hij moest starten toen ik er achter kwam dat hij wel eens met Toot zou kunnen gaan rijden... Had mijn paarden net gereden, dus heeeeeeeeeel snel verder afgezadeld, gevoerd en als een malle naar Hulten (bepaald niet naast de deur...) gesjeesd![]()
![]()
Was echt precies op tijd, en inderdaad: hij reed Toot!![]()
Ik vond het er super fijn uit zien.
R12312 schreef:Als hij hem zo kan houden dan heeft Dujardin er een zware dobber aan!
Ik zie een fantastisch gaand paard, die ontspannen is en door het lijf beweegt. Geen totilas die met zo vreselijk veel druk gereden worden dat zn voorbenen hem zowat een bloedneus sloegen.
Heb nooit zo goed begrepen dat iedereen daar zoveel kippenvel van kreeg.......