Duitse vrouw doodt opnieuw pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:52

Wat naar om te lezen, echt verschrikkelijk dat iemand dit doet. Bah :\

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:54

19 jaar en dan al zoo verschrikkelijk ziek :n
Hoop dat ze haar voorgoed opsluiten.. wat mij betreft mogen ze in deze zaak de doodstraf uitvoeren. Waarom? Dit is al de 2e x dat ze zoiets doet en het zal van kwaad tot erger worden . Naar mijn idee Heeft ze haar kans om weer te reïntegreren in de maatschappij door deze actie dus voor de 2e x uit te voeren volledig laten liggen.... heel erg triest....
Laatst bijgewerkt door idylle op 10-06-15 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:01

Babootje schreef:
Ess_Ramona schreef:

Het probleem met dit soort mensen is, het helpt niks.
Het stukje om medeleven te krijgen met de mens of met hun daad krijgen ze niet, want dat hebben ze simpelweg niet..

Klopt, maar er is wel therapie mogelijk als je ze kunt laten inzien dat ze er zelf beter van worden door zich anders te gedragen. Maar spijt of een geweten, nee dat hebben ze niet.[/quote]

Precies Babootje, en daarom zijn er dus ook psychopaten die heel succesvol zijn in het zakelijke leven.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:20

Levenslang opsluiten is ook weer zo zonde, weer een cel vol met iemand die nooit meer eruit komt.
Daarbij kost het ook nog klauwen vol geld zo iemand te onderhouden in dat all inclusive hotel wat gevangenis heet.

JudithGigi

Re: Duitse vrouw doodt opnieuw pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:25

Bah, op naar de isolatiecel.
Denk niet dat je echt goed bij je hoofd bent/ooit nog zal worden als je dit soort dingen doet..

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:32

Dan ben je toch echt hartstikke ziek!!
Bah walgelijk.

koos2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:39

Koekoek 8)7

Als je hiertoe in staat bent wat ga je straks dan nog meer doen? Bij bijvoorbeeld je kinderen.

Je bent wel even bezig met die brandjes stichten, pony meenemen, doden en zijn benen eraf hakken. En al die tijd is er geen moment geweest dat ze dacht, goh dit is niet helemaal lekker wat ik aan het doen ben...... :?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:43

Idra schreef:
Afwschuwelijk. Uit onderzoek blijkt dat veel psychopaten in hun jeugdjaren al dieren vermoorden, na dieren volgen dan mensen... Hopelijk nemen ze dit serieus en komt dat mens nooit meer vrij.
http://www.kennislink.nal/publicaties/p ... igen-brein
Citaat:
De MacDonald-driehoek

MacDonald omschreef als eerste drie soorten gedrag die een voorbode zijn van psychopathie.
1. Bedplassen op een leeftijd waarop je eigenlijk mag verwachten dat een kind daar overheen is gegroeid.
2. De neiging om dingen te vernielen, met name door brandstichting
3.Wreed gedrag tegen dieren. Dit gaat verder dan zout strooien op een slak of de poten uit een spin trekken. Psychopaten-in-de-dop vermoorden vaak grotere dieren als honden of katten.

Sommigen zien bedplassen, brandstichten en het ombrengen van huisdieren ook als waarschuwing dat een kind later een seriemoordenaar kan worden.

Daar zat ik dus ook meteen aan te denken.
Zo iets moeten ze voor zijn, dus opsluiten dat kind en niet meer los laten komen!

bakkabouter

koos2015 schreef:
... doden en zijn benen eraf hakken.

Ben ik heel luguber bezig als ik hoop dat het inderdaad in die volgorde was?

jorretje

Wuttt???
:r :n
Zo die moet wel echt serieuze psychische problemen hebben zeg.. Dat die vorige keer alleen maar jeugdreclassering heeft gekregen, die heeft écht heel gauw heel veel hulp / begeleiding/ toezicht nodig!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:44

Wat een psychopaat die mogen ze van mij echt inslapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:46

Jeetje die is niet goed.....Wat erg voor de eigenaar van Mario, vreselijk....sta werkelijk met mn bek vol tanden 8)7

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:52

Nee, wist ik niet!

Hebben ons er niet super veel in verdiept, maar heb er les in gehad, vandaar :).

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:56

Oh jeetje ik ben normaal niet van de uitspraken maar deze dame mag je van mij gerust voor de rest van haar leven opsluiten. Het martelen van dieren is vaak een teken van ernstige psychiatrische problemen :r

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:58

Echt, echt, echt geen woorden voor :oo

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:08

Uhm en waarom loopt zo iemand in hemelsnaam weer los rond. Ze was 17 toen ze de eerste deed.
Afschuwelijk dit bah. Arme pony.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:50

Verschrikkelijk.. en zo jong. Wat moet dit ook heftig zijn voor de eigenaresse. Zie je afgehakte paardenbenen van je eigen pony..

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:27

kiki1976 schreef:
Levenslang opsluiten

Het gekkenhuis-systeem uit de vijftiger jaren mag ook in Nederland weer zijn intrede doen. :j

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:46

Dat ze haar bij de eerste paar keer al niet opgesloten hadden...
19 jaar...

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:50

Waarom extra kosten van therapie?
Daar geloof ik niet meer in na zulke gruwelijke daden.
En denk dat ze echt wel therapie heeft gehad na haar eerste veroordeling.
Nu opsluiten en sleutel weg gooien.
Nooit meer loslaten.
Helaas zal dat wel niet gebeuren.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:56

Wauw heel heftig. Dat ze deze dame opsluiten en nooit meer vrij laten.. Dit kan alleen maar van kwaad tot erger gaan. Het is inderdaad bekent dat psychopaten en seriemoordenaars etc vaak eerst dieren vermoorden. De stap naar mensen toe word dan steeds kleiner..
Ze zijn ook niet voor niets bang dat die persoon die steeds merries verminkt een bepaalde frustratie voelt richting vrouwen en het op dit moment nog bot viert op merries, maar in de toekomst misschien de overstap gaat maken naar mensen (vrouwen in dit geval). Zulke mensen moeten gewoon altijd snel opgepakt worden.

Als het klopt dat ze de eerste keer volledig verantwoordelijk is geacht door een psychiater dan voorspelt dit niet veel goeds..

Verschrikkelijk ook voor de eigenaren om op deze manier je pony te moeten identificeren. :n

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:34

Wat ontzettend gruwelijk zeg, het lijkt inderdaad zoals al eerder gezegd wat op een horrorfilm... Arm baasje.

Maar, ook interessant. Wat zou er door het hoofd van dit meisje zijn gegaan? Waarom ging ze over tot deze handeling? Ik zou heel graag een keer in het hoofd van zo'n psychopaat willen kijken. Wat ze drijft om dit soort gruwelacties te begaan. Laatst ook een docu gezien over een jongen die op z'n 16e ofzo zijn moeder had vermoord in haar slaap en daarna het huis in de fik had gestoken. Die jongen had inderdaad ook de drang om in bed/over spullen heen te plassen. Erg interessant.

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:41

Vreselijk :oo dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:45

Hè? Ongelofelijk! Ik weet niet was ik lees... Arm diertje, arme eigenaresse, maar ook zeker arme dame... Je zult maar leven met zulke "dodingsdwang". Haar gedrag is niet goed te praten, maar hopelijk komt er passende hulp, maar zeker ook straf.

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:52

En ze heeft géén psychische problemen? Walgelijk :x :n