laraxXxemma schreef:In het verhaal staat wel dat er een conducteur was toch? Ik begin me zeer sterk af te vragen waarom er uberhaupt niks is gezegd tegen haar, die pony is absoluut niet te vergelijken met een hond??
Als ik het goed schat is die pony ruim een meter.
Misschien niet goed doordacht van de kant van het meisje maar dat is juist waar zulke mensen moeten inspringen en dat is hier niet gebeurd. Vind het hier toch wel 'schuld' van beide kanten.
Ik heb zo 1-2-3 nergens gelezen dat er een conducteur aanwezig was. Zou je voor mij even kunnen aanwijzen? 
xxCYNNxx schreef:Nayomie schreef:Iedereen heeft daar inderdaad een ander deel bij. De één wil inderdaad niet in die geur zitten en heeft liever wat vertraging, de ander moet op tijd op school zijn voor tentamens om maar wat te noemen.
Dus ik kan de keuze wel snappen. Mensen gaan toch voor zaken als werk en school naar Leeuwarden.
Heb je zeker gelijk in, maar machinist had dr al gezien bij het binnen komen rijden, dus zo heel veel extra tijd had het echt niet opgeleverd. En als je 5 tot 10 min vertraging niet kunt hebben om nog op tijd bij je belangrijke tentamen te komen, dan had je sowieso al een trein te laat genomen; zeker met zoiets houd je rekening met eventueel vertraging, helemaal als het zo precies komt met tijd.
Ik ben het ermee eens dat hij bij binnenkomst al had moeten melden dat het meisje er niet in mocht. Maar als ik het zo bekijk op de foto, zou zij vermoedelijk 'achterin' de trein hebben gezeten ten opzichte van de machinist. Dan is communiceren al wat lastiger. Eenmaal ingestapt gaat eruit toch iets lastiger, denk ik.