Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijns inziens helemaal waar. Als je 5 jaar nadat je een paard gekocht hebt nog steeds aan een (r)entree werkt is de combi niet kloppend denk ik. Tazzey schreef:Sorry maar volgens mij merkt het "arme" paard er helemaal niets van. Dat beest heeft het daar prima naar mijn idee. Zolang zo'n paard eten, een borstel over de vacht en gras heeft is het al lang blij, die heeft geen idee van het feit dat hij wel of geen belangrijke wedstrijden moet lopen.
HorseTimeXL schreef:Tazzey schreef:Sorry maar volgens mij merkt het "arme" paard er helemaal niets van. Dat beest heeft het daar prima naar mijn idee. Zolang zo'n paard eten, een borstel over de vacht en gras heeft is het al lang blij, die heeft geen idee van het feit dat hij wel of geen belangrijke wedstrijden moet lopen.
Dat is het hem juist, dat heeft die dus amper. Ook bij Edward kwam die nauwelijks buiten mits ik de documentaire moet geloven natuurlijk. Hij mag enkel aan de hand een uurtje per dag volgens mij even grazen... maar goed dat is wat de documentaire laat zien natuurlijk..
Aranel schreef:. Ik denk dat de beste combinaties uit de dressuurpaard vanuit de basis samen gevormd zijn. Het werkt meestal niet wanneer je een kant-en-klaar getraind Grand Prix paard koopt. Ik rijd mijn paarden nog altijd zelf in. Ik denk dat het een heel belangrijke stap is in het proces naar een goede samenwerking en eenheidsgevoel met het paard. Ik wil hen van binnen en buiten leren kennen en het vertrouwen winnen.
Mooie quote van Charlotte Dujardinmijns inziens helemaal waar. Als je 5 jaar nadat je een paard gekocht hebt nog steeds aan een (r)entree werkt is de combi niet kloppend denk ik.
HorseTimeXL schreef:Tazzey schreef:Sorry maar volgens mij merkt het "arme" paard er helemaal niets van. Dat beest heeft het daar prima naar mijn idee. Zolang zo'n paard eten, een borstel over de vacht en gras heeft is het al lang blij, die heeft geen idee van het feit dat hij wel of geen belangrijke wedstrijden moet lopen.
Dat is het hem juist, dat heeft die dus amper. Ook bij Edward kwam die nauwelijks buiten mits ik de documentaire moet geloven natuurlijk. Hij mag enkel aan de hand een uurtje per dag volgens mij even grazen... maar goed dat is wat de documentaire laat zien natuurlijk..
debbiew schreef:Het was misschien niet handig om te roepen dat ze eind mei misschien weer in de ring zouden verschijnen (met de nadruk op misschien, de media maakt er natuurlijk meteen weer een heel spektakel van, maargoed). Toch ben ik van mening dat het niet eens zo heel verkeerd is als ze thuis nog doortrainen voor ze weer hun rentree maken. Als ze op wedstrijd verschijnen terwijl ze er niet klaar voor zijn, krijgen ze helemaal een lading kritiek over zich heen, en de druk voor MAR is op dit moment enorm groot. Als ik hem was zou ik ook liever thuis nog even oefenen totdat je zeker weet dat je een fantastische score kan neerzetten, dan dat je maar op wedstrijd verschijnt en vervolgens de hele grond weer wordt ingeboord door iedereen.
kamsel schreef:vuurneon schreef:Ik denk dat hij er goed aan doet om gewoon geen uitspraken te doen over zijn herintreden met totilasgewoon een keer het publiek verrassen ipv al die onnozele aankondigen...
Tja, hij heeft alleen niet gezegd in Wiesbaden te starten met Totilas. Staat in het vorige topic duidelijk dat hij niet gezegd heeft waar hij weer gaat starten (evenals in de bron van het vorige topic, de Bild).
En vervolgens wordt hij afgeschoten op dingen die anderen voor hem invullen.
In de "Wiesbadener Kurier" staat ook niet dat hij zich richt op het EK.
Dat staat in het vorige topic en daarvoor moet hij starten in Balve (juni) en Hagen (juli)
Kortom, het niveau van bokt's voorpaginanieuws ontstijgt de story en de privé niet..
0% nieuwswaarde, 100% achterklap.
Aranel schreef:Ik las op de site van Hoefslag dat Rath ook in Balve verstek laat gaan. . Dan heeft hij dus nog èèn wedstrijd om zich te kwalificeren. Totilas heeft wederom een blessure.
Aranel schreef:Ik las op de site van Hoefslag dat Rath ook in Balve verstek laat gaan. . Dan heeft hij dus nog èèn wedstrijd om zich te kwalificeren. Totilas heeft wederom een blessure.
Aranel schreef:Er staat toch echt:
Bella Rose en Totilas zijn beide nog licht geblesseerd.
Waar lees ik dan selectief?
Ayasha schreef:Aranel schreef:Er staat toch echt:
Bella Rose en Totilas zijn beide nog licht geblesseerd.
Waar lees ik dan selectief?
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... as-wk.html
Dit artikel?
Zo ja, quote eens waar dat staat?
Citaat:Matthias Alexander Rath en Isabell Werth streven er naar hun, van blessures herstellende, paarden op het Europees kampioenschap in augustus te starten.