Cinnepin schreef:Amandavd schreef:Het mooiste vind ik nog dat het grootste commentaar altijd geleverd wordt door de mensen die zelf amper hun paard door de bak gestuurd krijgen. Op Bokt dan. Je zou toch denken dat mensen die het oh zo goed weten, het Anky wel even voor kunnen doen.
En daarmee bedoel ik niet dat mensen geen commentaar mogen geven, maar wellicht zou men eens in andermans schoenen moeten lopen voordat het kritiek uit. De paarden die Anky, Adeline, Charlotte, Edward, Carl etc onder hun kont hebben zijn niet de doorsnee tinker, kwpn-er of volbloeden. Het niveau wat zij rijden ligt ook vele malen hoger dan wat de meeste van ons doen.
Ik gun het Anky van harte.
Ik zou niet eens op dat niveau willen rijden als je daarvoor moet plukken en rukken en prikken!!
Ik rijd ook geen wedstrijden en wil dat ook niet eens. Maar ik krijg wel kundige begeleiding in het trainen.
Ik snap niet waarom mensen dat niveau altijd maar vergelijken met rukken, plukken en prikken. Met dat soort uitspraken vraag ik mij sowieso af of je überhaupt kennis hebt van de dressuur sport.