Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragdollcat schreef:speurneusc schreef:vermoed dat ze gewoon voor dit project gedood zijn en om protesten tegen te gaan zeggen ze dat het paarden waren die bestemd waren voor de slacht
Dat is ook wat ik vermoed, ik vind het te toevallig allemaal...........zelfde rassen zo bij elkaar......en meer dingen.....
Rosebud schreef:Wilde toch nog even reageren. Want de mensen die vermoedde dat ze als levende goede paarden in top conditie zijn verkocht. En de eigenaar in de veronderstelling was dat ze een goed huis als sportpaard zouden krijgen hadden gelijk. Diegene is er via het nieuws achter gekomen dat hun paarden (gaat om die 4 friezen, waarvan ik het van de eigenaar weet) gedood waren om opgezet te worden. 4 kern gezonde sportpaarden.
Palmera schreef:Ondanks dat dit oud is reageer ik toch. Een deel van me zegt verkocht is verkocht. En dan moet je niet miepen.
Een ander en veel groter deel van me kots er gewoon van dat er prachtige en gezonde dieren gedood worden on het iemand naar de zin te maken. Wie denkt die mafkees wel niet dat hij is? God ofzo?
Walgelijk!
_San87_ schreef:Palmera schreef:Ondanks dat dit oud is reageer ik toch. Een deel van me zegt verkocht is verkocht. En dan moet je niet miepen.
Een ander en veel groter deel van me kots er gewoon van dat er prachtige en gezonde dieren gedood worden on het iemand naar de zin te maken. Wie denkt die mafkees wel niet dat hij is? God ofzo?
Walgelijk!
Net zoals prachtige en gezonde koeien en varkens laten slachten, bedoel je?
Rosebud schreef:Wilde toch nog even reageren. Want de mensen die vermoedde dat ze als levende goede paarden in top conditie zijn verkocht. En de eigenaar in de veronderstelling was dat ze een goed huis als sportpaard zouden krijgen hadden gelijk. Diegene is er via het nieuws achter gekomen dat hun paarden (gaat om die 4 friezen, waarvan ik het van de eigenaar weet) gedood waren om opgezet te worden. 4 kern gezonde sportpaarden.
jemig...dat vind ik echt ziek, hoe oud waren die dieren?