Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bon_charmeur schreef:Alsof het helpt tegen zn trainer te schelden.. die denkt ook van joh de beste stuurlui staan aan wal. Dus waarom zn herrie schoppen bij de hoofdingang. En ja ik vind de straffen mbt het voetbal veld te laag!
En ja de ouders hadden gewoon moeten luisteren .. was er voor hun niks aan de hand..
zelfde gevalletje Groningen feyenoord..
Z sides van groningen klappen de veiligheids wand eruit. . Brengen mensen en kinderen in gevaar.. ME treed op.. bloedende supporters hoofdwonden huilen gillen.. wtf jank je? Je bent immers zelf door de wand gegaan naar een vak waar je niet mag komen om feyenoord uit te lokken. En dn gillen en boos dat ze niet terug mogen maar eruit moeten.
capopjekop schreef:Ik denk dat je voetbalsupporter moet zijn en het zelf eens moet ervaren hoe je word behandeld. Ik geloofde het eerst ook nooit en vond dat ze niet zo moesten zeuren. Het is dat ik mezelf altijd wel goed in de hand heb en dat ik een goede opvoeding heb gehad, maar anders had ik zelf ook regelmatig een confrontatie kunnen hebben met onbeschofte beveiligers/politie etc.
Daarnaast is het een beetje appels met peren vergelijken. De sporten die jij noemt trekken een ander publiek aan en volgens mij is dat minder massaal (aanname, ik kom nooit bij vechtsporten)? Voetbal is de grootste sport van ons land en trekt mensen uit iedere bevolkingslaag aan. Dan is de kans dus ook wel groter dat er een aantal rotte peren tussen lopen.
Overigens ben ik zelf wel voorstander van de voetbalwet zoals ze die in Engeland kennen.

Gea99 schreef:Ik ben zo langzamerhand helemaal klaar met voetbal.
En zeker met de kosten en in dit geval de dieren.
Te erg voor woorden. Levenslange voetbal ban lijkt me een goed plan.
M_D_H schreef:capopjekop schreef:Ik denk dat je voetbalsupporter moet zijn en het zelf eens moet ervaren hoe je word behandeld. Ik geloofde het eerst ook nooit en vond dat ze niet zo moesten zeuren. Het is dat ik mezelf altijd wel goed in de hand heb en dat ik een goede opvoeding heb gehad, maar anders had ik zelf ook regelmatig een confrontatie kunnen hebben met onbeschofte beveiligers/politie etc.
Daarnaast is het een beetje appels met peren vergelijken. De sporten die jij noemt trekken een ander publiek aan en volgens mij is dat minder massaal (aanname, ik kom nooit bij vechtsporten)? Voetbal is de grootste sport van ons land en trekt mensen uit iedere bevolkingslaag aan. Dan is de kans dus ook wel groter dat er een aantal rotte peren tussen lopen.
Overigens ben ik zelf wel voorstander van de voetbalwet zoals ze die in Engeland kennen.
Sorry hier moet ik extreem hard on lachen
Je moet een voetbalsupporter zijn om te kunnen weten hoe je wordt behandeld door de politie? Want als voetbalsupporter wordt je natuurlijk altijd uitgedaagd door de politie en heb je het Oh zo zwaar?
Mijn schoonfamilie zijn diehard voetbalsupporters, nee, zij behoren niet tot de harde kern en nee, zij zijn geen hooligans... Maar ook zij gaan los als er weer eens een wanbeleid is of een waardeloze coach. En ja, ze schelden... en ze foeteren alles wat met hun club te maken heeft uit... net als de scheidsrechter.... maar NOOIT hebben zij het aan de stok gehad met politie of beveiligers... NOOIT.
Zij hebben zich ook nooit benadeeld gevoeld, of bedreigd of uitgedaagd gevoeld... en zij hebben ook nooit de behoefte gehad om ruzie te maken met de tegenpartij...
Dus mijn inziens is het echt onzin wat je hier boven zegt.

VivaLaVida schreef:Afschaffen dat stomme kl.te voetbal.
Scheelt n hoop geld ook.
Zerline schreef:VivaLaVida schreef:Afschaffen dat stomme kl.te voetbal.
Scheelt n hoop geld ook.
Jaaa jippie goed idee!!!
Het grote deel van de "supporters" die rellen schoppen zij 9/10 keer niet eens bij de wedstrijd aanwezig. Deze komen letterlijk voor de rellen. Wat heeft het dus voor zin om voetbal af te schaffen? Als deze groep daadwerkelijk voor de rellen komen, hebben andere sporten er last van. Wie weet is de cultuur bij tennis, hockey, volleybal, paardrijden etc... dan ook volledig verpest. Zullen we paardrijden dan maar afschaffen?
Mensen moeten geen dingen roepen, waar ze geen verstand van hebben. Ga eerst maar eens naar een wedstrijd toe voor dat je dit soort onnozele antwoorden plaatst grrr.
vuurneon schreef:VivaLaVida schreef:Afschaffen dat stomme kl.te voetbal.
Scheelt n hoop geld ook.
Mensen die rellen om te rellen gaan dan iets anders opzoeken als er geen voetbal meer is. Je kan het tuig uit het voetbal houden, maar het blijft tuig
Hoezo de wereld op z'n kop. Sannexxnovv schreef:verloren pech gehad de volgende keer beter, maar dan doe je niet dit!!!!!!![]()