Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:Butterfly schreef:Ik denk niet dat Glock hem koopt, waarom zou hij? Totilas is geen jonge belofte meer en Edward Gal heeft een paar hele mooie (beloftevolle) paarden te rijden.
Het zou mooi zijn als Matthias Alexander Rath weer terugkomt met Totilas, maar laten ze dat nou niet zo ver van te voren aankondigen.
Ik denk dat edward hem wel weer in de picture rijd. Daarnaast kan het dier nog altijd ingezet worden voor de dek dienst.
maar ik zie het niet snel gebeuren, hoe jammer het ook is voor de Nederlandse paardensport.

maar ze waren netjes de proeven! esje01 schreef:Ik hoop van harte dat ze terug keren.
Gewoon fijn rijden en blessure vrij nog een paar jaar schitteren.
Laten we nu toch gewoon allemaal sportief zijn en ze het beste gunnen.
Wordt zo moe van al die afgunst.
Mousmous schreef:@ jessdaniels/wizewo, haar gezondheid laat dat jammer genoeg niet toe. Daarom is ze ook gestopt met wedstrijden rijden. Haar GP paard Renoir is toen al door MAR overgenomen en Sterntaler dacht ik ook. Wahajama weet ik niet. Ze is gewoon gek met Totilas en als je je dat financieel kan veroorloven waarom zou je dan verkopen?
Crypto schreef:Rath kan prima rijen, Echter met toot is er geen echte klik, helaas voor beide is dat niet fijn
Dallista schreef:petraaken schreef:Moet het echt daadwerkelijk zien of hij echt verschijnt in de ring.
Ik zou niet weten waarom niet. Ging vorig jaar rond deze tijd toch ook prima?
) dat ze deze zomer samen gaan knallen, dan gaat het een hele mooie strijd worden. denbine schreef:Ik heb geen idee over t stal managment bij Rath.
Maar geen klik? Ze hebben toch al hele nette proeven gereden,dat doe ik ze niet na.
Waren er niet veelmaar ze waren netjes de proeven!

precies