HorseTimeXL schreef:Blacky94 schreef:
Wat een reacties zeg....
Jullie kunnen wel allemaal roepen stuur Totilas terug naar Gal maar geloof me dat gaat niet gebeuren nu niet, en nooit niet.
En waarom ook wel hij is inmiddels 15 en Rath en Linsenhoff beleven er plezier aan
Gun die mensen ook wat zeg....
Totilas staat daar vast en zeker prima
Gal heeft zn nieuwe topper Toto jr. en daar gaat hij zeker mee knallen!
En ik denk dat we Rath echt nog wel eens voorbij zien komen op Totilas wie weeten misschien ook niet zo be it
Ik heb dat nooit begrepen waarom er zo gehaat tegen Linsenhoff en Rath gedaan word
Zo is het leven nu eenmaal en zo zal het met nog veel meer topsport paarden en ruiters gaan onlangs nog
Paarden worden op hun hoogte punt verkocht en gebeurt het vaker dan jullie allemaal denken.\
En dat schockemohle achter zn oren krabt van de aankoop tja dat is nu eenmaal het risico van risico's nemen. het is gewoon pech hebben en dat gebeurt dagelijks bij mensen
Als de ruiters het niet willen dan moeten ze zelf investeren in hun paard net als bv Anky dan kunnen ze zelf de keuze maken wel of niet verkopen.
Ik heb onlangs ook een hengst terug na zn eigenaar moeten brengen omdat hij verkocht is
Tuurlijk heb ik een band met dat beest en mis hem echt nog elke dag maar zo is het leven en dat weet je als je voor andere mensen hun paarden gaat trainen en uitbrengen
Gal zal er vast zo nu en dan nog aan denken maar zal er niet elke dag meer om rouwen wat sommige van bokkers wel lijken te doenno offence naar jullie hoor jullie goed recht.
Ik denk dat dat vooral komt omdat er na de verkoop zo hoog van de toren geblazen werd. Gevalletje "we hebben praktisch goud voor de aankomende OS gekocht" inclusief een hele berg merchandise. Totdat de ene na de andere blessure/"blessure"(?) en negatieve berichten de ronde gingen doen.
Hadden ze niet zo van de toren geblazen denk ik dat je er ook veel minder over gehoord had.
Precies. Ze hadden nog geen wedstrijd gelopen en ze stonden bij elk evenement met een kraampje met 'rath en totilas nummer 1'. Tja dan vraag je er ook een beetje om. En Rath zei dat hij verder wilde gaan met Totilas waar Edward Gal geëindigd was..[/quote]
Komen we die rath/totilas merchandise vanzelf tegen in t schap bij de Lidl...