Wat vreselijk... Dat zoiets gewoon kan gebeuren... Wil je toch echt niet mee maken Heel veel sterkte bianca, aan jou, je groom, en alle andere betrokkenen
Potverdorie zeg...Ik had nog zo ontzettend genoten van die foto's in het modderroltopic en dat het ook zulke briljante namen waren, en om dan dit te lezen. Jemig wat erg... Heel veel sterkte, voor jou en alle mensen om je heen die ook stuk zijn van het verlies.
meid wat een nachtmerrie! heel veel sterkte gewenst de komende tijd!
kwii
Geplaatst: 19-04-15 10:24
Verschrikkelijk! Ontzettend veel sterkte gewenst, wat een schok moet dat zijn (geweest). Ook ik heb genoten van het modderroltopic, Nes heeft volgens mij een mooie tijd bij jullie gehad.
Hier helaas meegemaakt dat een pony een been brak toen hij draaide op de weide. Dit paard had achteraf gezien waarschijnlijk al een scheur in het bot door een trap van een ander paard, dat is een mogelijke verklaring.
Schoentje
Geplaatst: 19-04-15 10:28
Hier nog een actiefoto van Nespresso. Hij is van mijzelf en bij deze rechtenvrij. Hij mag van mij in de OP geplaatst worden. In sommige persberichten gebruiken ze foto's van een van mijn andere bruine paarden en zo komen er misverstanden in de wereld.