Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vala schreef:Reactie van Valentijn van Weering op een facebook bericht va Tommie: Bedankt allemaal! Ik hoop dat we nu op een sportieve manier weer verder kunnen met zn allen en kunnen proosten op de sport met mens en dier. En het verleden kunnen laten rusten.
Misschien moeten we dat hier ook eens proberen?
Ketly schreef:Super voor Tommie! Ook geweldig dat Valentijn het beste kiest voor het paard en niet voor zichzelf.
CharleyT schreef:Ketly schreef:Super voor Tommie! Ook geweldig dat Valentijn het beste kiest voor het paard en niet voor zichzelf.
Tsja, tis maar hoe je het bekijkt.Is dit het beste voor het paard? Waarom dan, omdat WIJ t dier graag in de sport zien vermoed ik. Paard zelf heeft daar geen beleving van. Misschien is een wat minder zware sportcarriere wel veel fijner voor het paard.
Iris82 schreef:Ik las op Horses een reactie van haar op een artikel hierover dat ze zelf ook nog met een verklaring zou komen deze week.
Citaat:Ik wilde Vingino verkopen en alles afsluiten. Ik heb hem aan van Weering verkocht en het staat hem vrij om er mee te doen wat hij wil. Hij mag ook verkopen aan wie hij wil. Dit is voor mij natuurlijk geen verrassing. De manier waarop ze het brengen wel! Er was overal al aangekondigd dat ik volgende week mijn verhaal zou doen. Dat gaat gewoon door en daarna wens ik ze het allerbeste!!
different1 schreef:Tja, en wat verteld ze nu eigenlijk dan? Zij was degene toch die de verkoop juist niet door wilde laten gaan, maar overstag ging na de beslaglegging? Vind het maar een apart stuk, ze blijft erg oppervlakkig.