Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sky_As schreef:Ik denk ook dat deze hengst er niet het laatste in heeft aan kwaliteit voor GP (om deze winnend mee te kunnen lopen), maar erg jammer is het wel, want met een topkarakter (wat hij, ondanks zijn afstamming toch lijkt te hebben) kom je ook heel ver.
Maar waar is in dit geval het Nationaal Olympiade paard? Of zagen zij er ook niet voldoende in om zo'n paard aan te houden voor de sport?
Ze sponsoren liever een 18 jarige Parzival?
(waarvan ik overigens best begrijp dat ze Adelinde gesponsord hebben, zij heeft natuurlijk veel gedaan voor de sport door Parzival aan te houden, daar niet van, dus het is haar qua dat zeker wel gegund, alleen snap ik niet dat ze geen "jonge" talenten aan proberen te houden i.p.v. paarden die al bijna met pensioen moeten)
Melisding schreef:Ontzettend jammer...
(Ben ik trouwens de enige die vind dat Laura nou niet altijd zo vriendelijk rijdt?)
Cayenne schreef:Nou is Mistral -voor zover ik weet- niet de makkelijkste om te rijden en schijnt ze altijd letterlijk haar handen vol te hebben aan hem.
Maar ik heb haar nog nooit op een ander paard gezien, dus weet niet of het ook haar rijstijl is.

janderegelaa schreef:CoriienRN schreef:Erg Zonde!
Ach Zo oud is hij nog niet en met die coördinatie, veel trainen denk ik....
Het is niet raar als hij het niet kan want zijn afstamming is Rhodium x San Remo en die kunnen het beide ook niet.
R12312 schreef:Heleennn schreef:[
dat vind ik toch echt appelen met peren vergelijken, Edward en Totilas waren een olympisch bewezen duo... Dinja en Capri (nog) niet.
GP bewezen duo.......geen Olympisch

Mosh schreef:Capri kan niet alleen groot, maar ook klein en simpel. Maargoed, we zullen zien wie er gelijk krijgt
Het getoonde filmpje is niet echt een goed voorbeeld van hoe hij zich normaal gezien laat aanzetten tot de verzameling. Ik heb wel eens beter gezien.