xxCYNNxx schreef:Het hele gedoe er om heen is idd vreemd. Daarom vraag ik me ook af; is hij nu echt zo vaak geblesseerd geweest, of zijn het smoesjes om zo minder gezichtsverlies te lijden?
Weet ik veel. Ik maak me er niet druk om.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essie_blue schreef:Ayasha kom je weer je gal spugen wat betreft Edward Gal? Of is deze woordspeling te flauw?nee maar in elk topic kom je binnen om te klagen over Gal, nu weten we het wel. Discussies met geklets over klassieke rijkunst en Totilas hebben we nu ook al in overvloed gehad
ik blijf er bij, het was een extreem beeld altijd, geen idee of dat goed is voor het lijf (lijkt me niet helaas) maar vond het onder Gal wel gepaard gaan met harmonie, op de filmpjes van Rath zag ik alleen maar ruk en pluk werk en een paard die in spiermassa ontzettend was afgenomen. Kan me voorstellen dat het mis is gegaan.
Myrddin schreef:Totallos noemt men hem.
Gehoord dat dit alles komt door verkeerd beslag.
Jammer, maar weer het bewijs: succes kan men niet kopen.
) dat Totilas wordt beslagen door de hoefsmid waarmee hij ook bij Gal werd gedaan. 
.R12312 schreef:Voor degene die niet hebben opgelet, vorig jaar hebben Valegro en Totilas al tegen elkaar gestreden en toen won Totilas met overmacht.
Het is vreselijk zuur voor de huidige eigenaren dat het dier eigenlijk zo veel blessures heeft. De vorige eigenaren hebben hem mooi op tijd verkocht..........
R12312 schreef:Voor degene die niet hebben opgelet, vorig jaar hebben Valegro en Totilas al tegen elkaar gestreden en toen won Totilas met overmacht.
Het is vreselijk zuur voor de huidige eigenaren dat het dier eigenlijk zo veel blessures heeft. De vorige eigenaren hebben hem mooi op tijd verkocht..........
Lon schreef:Ik ga een poll starten!Totilas doet:
[ ] mee in Aken![]()
[ ] niet mee in Aken omdat hij van de dekbok gevallen is![]()
[ ] niet mee in Aken omdat hij van de laadklep van de vrachtwagen gevallen is![]()
[ ] niet mee in Aken omdat hij zichzelf aangetikt heeft![]()
[ ] niet mee in Aken omdat Matthias-Alexander Rath ziek is![]()
[ ] niet mee in Aken omdat Matthias-Alexander Rath een tweede kind verwacht![]()
[ ] niet mee in Aken om een andere reden, namelijk....![]()
Ik denk nog even na over een prijs voor degene met het juiste antwoord.
Als je de poll echt wilt invullen, klik dan *HIER*
Bellona_K schreef:Jammer dat het dekgeld nog steeds op E8000,- staat![]()
On topic: Paard zal jammer genoeg nooit meer zo succesvol worden als onder Gal. Totilas was geen 'gewoon' goed paard, het was een absolute topper die samen met Edward de meeste succesvolle combinatie ooit is geweest. Althans dat vind ik.
terpentijn schreef:Nou hier zonder RAGE dan... Totilas liep inderdaad niet volgens de klassiek correcte leer.
Voorbeen en achterbeen kwamen niet gelijkelijk mee, DUS liep hij niet in tact en DUS werd de rug niet op de juiste wijze ingezet.
De diagonalen kloppen voor geen meter.
Ik ben dan ook van mening dat Totilas NIEt klassiek-correct werd gereden, ook niet onder Gal.
)