Wat doet de politie nou al veiligheid? Staat dagelijks drugsdealers hier in de straat. al een aantal keer de politie gebeld. Die gasten staat er nu nog steeds te dealen... Las ook in het stuk dat er maar 160 man bij de dierenpolitie zit? Dus onze veiligheid hangt af van die 160 man die nu dieren proberen te redden? Tja, dat zal een hele hoop schelen?!
Ik denk dat de VVD het helemaal verkeerd ziet. Er word vergeten dat de overgang van mensen die dieren moedwillig beschadigen naar mensen beschadigen maar heel klein is. Ook vind ik dat er dan voor in de plaats een wet moet komen om dieren mishandelaars gewoon als misdadigers te behandeld met boetes en celstraffen. Daar kan de politie tenminste wat mee. Als ze dan gelijk extra banen creëren bij de politie dan is dat weer goed voor de werkgelegenheid. Door de boetes komt er weer geld in het laatje en in gevangenissen kunnen ook weer meer cipiers worden aangenomen of denk ik te simpel. Hatseflats.
yv_on
Geplaatst: 12-02-15 19:54
En de dieren zijn weer in de minderheid pfff wanneer krijgen we zulke mensen als in amerika en dezelfde wet. Een land die tenminste wel opkomt voor dierenwelzijn en goed straft.