Pony overlijdt na botsing met trein bij Nijverdal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

micky1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:24

Ik wil toch even een rectificatie geven op het bericht over dit ongeval...

In het artikel stond dat er 4 pony's op het spoor stonden en dat er 1 pony geraakt is en het ongeval niet overleefd had en de vierde pony spoorloos verdwenen was.

Omdat het ook een pony betrof die bijna 4 jaar van mij was geweest en pas sinds enkele maanden van eigenaar gewisseld was, trok ik het me heel erg aan

Ik ben dan ook zelf aan het uitzoeken geweest wat er gebeurt is en ik heb inmiddels uitgevonden dat er NOOIT een vierde pony was (er liepen er ook altijd maar 3 in de weide 2 shetjes en de welsh) de pony waarvan ik dacht dat hij ervandoor was, was mijn pony, de welshpony op het filmpje die door de brandweermannen terug gebracht werd.

Door de niet correcte berichtgeving van rtv oost dacht ik dat "mijn" pony ongedeerd was, helaas is niets minder waar....

Mijn pony, is de pony die geraakt is door de trein, hij heeft de klap overleefd maar gezien de ernst van zijn verwondingen heeft een opgeroepen dierenarts hem in moeten laten slapen....hij had meerdere botbreuken en inwendig letsel...

helaas kwam ik er 2 dagen na het ongeval achter dat mijn kameraadje niet meer in zijn weide stond zodoende ben ik het gaan uitzoeken (was na het werk te donker om de pony's te kunnen zien) ik heb dan ook geen afscheid van hem kunnen nemen

Mijn kleine vriendje mocht slechts 4 jaar en 4 maanden oud worden |( |( |( |(

Anoniem

Re: Pony overlijdt na botsing met trein bij Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:26

Sterkte... :(:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:26

Bah dat is ook naar zeg. Sterkte. :(

BlondjX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:35

ooh wat erg heel veel sterkte @micky1975
Ik heb net alle reacties doorgelezen en was nog van plan om te zeggen dat je geluk had dat het niet de pony was die van jou was geweest, maar vind dit echt heel erg.
Ook zo jong nog

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:43

Sterkte Micky, wat een nare wending.

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:50

Ah, dat is droevig nieuws. Sterkte meis!

micky1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:16

dank je wel allemaal, het is nu iets meer dan een maand geleden gebeurt ik weet nu zo'n 2 weken wat de verwondingen waren van Houdini en hij was echt niet te redden, de pijn en het gemis is niks minder geworden, wel heb ik er nu "vrede" mee dat hij er niet meer is, je blijft toch zoeken als je niet weet wat er precies gebeurt is....
Nu weet ik het inmiddels dus wel, maar het blijft moeilijk vooral als er een trein langs raast.
Mijn Houdini was een heel avontuurlijk ventje, het leven voor hem was 1 groot avontuur, alles vond hij leuk en spannend, helaas is zijn avontuurlijke leventje hem fataal geworden ...
Ik ben wel heel erg blij dat er iemand bij hem was tijdens zijn laatste minuten, die op haar manier om hem gaf en voor hem deed wat ze voor hem kon doen en dat was hem een lijdensweg besparen en rustig in heeft laten slapen.