Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Iedereen mag een mening hebben, maar als ik een brief schrijf naar een krant waarbij ik meld dat van Gaal een koekenbakker is, zelf een website heb waarop ik voetbalcursussen geef maar nog geen bal in het net kan schoppen neemt ook niemand mij serieus
En dat staat dan weer los van het feit dat van Gaal gewoon een koekenbakker is.
Gek genoeg ben ik namelijk geen voorstander van Gert en vind ik het artikel onzin, ook dat kan nog
JudArthos schreef:Ik zal wel een deel van bokt over me heen krijgen, maar ik vind de brief eigenlijk niet overdreven.
Heb meerdere video's op youtube van Gert voorbij zien komen en vind zijn manier van zadelmak maken (in ieder geval de manier hoe hij het op deze demonstraties doet) gewoonweg belachelijk.
Ik ben absoluut niet van het breken van paarden, want wat heb je hier nou als team aan? Neem toch de tijd die je paard nodig heeft om zadelmak te worden, en het paard niet te zien als een wezen wat je niet op zijn rug wil hebben puur om je dwars te zitten? Ik wil hier geen mensen mee afkraken, maar dit is gewoon mijn mening die ik naar ervaring heb opgebouwd.
Air schreef:Vergeet niet dat het geen kunde verhaal een aanname van je is en daarnaast een persoonlijke mening, geen waarheid. Dat maakt het dus ook niet gelijk aan het 'geen voetbal in het net kunnen schoppen'.
Billy schreef:JudArthos schreef:Tuurlijk is het altijd fijner voor het paard als de ruiter zeker is. Maar waarom moet je als je zelfverzekerd bent dan gelijk het jonge/groene/zenuwachtige paard in een groot parcours gooien?
Omdat dat een goeie leer is? Hebben ze gelijk alles maar gehad...
Heike schreef:Caily, maar hoe weet ik of dit paard nu zadelmak is? Ik ben heel benieuwd naar het hele plaatje. Niet alleen van een bepaald moment.
Ok. Er heeft iemand opgezeten. Maar morgen? En overmorgen. Daar heb ik dus geen idee van.
Heike schreef:Dat is ook zo Billy. Toen ik het verhaal als eerste hoorde dacht ik wat zielig voor het paard. Toen ik dit topic las, en las dat het paard eigenlijk heel relaxed was, ben ik er al anders over nadenken.
Daarom lees je toch discussies he? Niet om een ander te overtuigen, maar om te kijken of je eigen mening wel goed is.
ruitje schreef:Heike schreef:Dat is ook zo Billy. Toen ik het verhaal als eerste hoorde dacht ik wat zielig voor het paard. Toen ik dit topic las, en las dat het paard eigenlijk heel relaxed was, ben ik er al anders over nadenken.
Daarom lees je toch discussies he? Niet om een ander te overtuigen, maar om te kijken of je eigen mening wel goed is.
Vind jouw vraag ook wel een boeiende gedachte. Heeft een paard meer stress als het in een showvorm is? Maakt het een paaed uit dat er meer mensen op de tribune zitten? Ik vraag mij dat echt oprecht af, of dat het het vermenselijken is?
Had het voor dit paard anders geweest als het bij Gert thuis was gebeurd?