Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janouk schreef:Dit is een bericht van een buurtbewoner zonder Bokt account, die gevraagd heeft dit bericht te plaatsen voor haar.Citaat:Mensen weten het altijd beter terwijl ze er niet wonen.
Dit is bij ons in de wijk, en idd ik heb ze ook regelmatig gezien. ( vorig jaar met 5 a 6 man ). Deze meiden gaan in volle galop door de speeltuintjes waar op dat moment ook kinderen zijn. Ook over de groenstrook.
Vorig jaar heb ik ze er op aangesproken dat je best rustig door een wijk kan rijden, maar die acties waar kinderen spelen echt niet kan. Ik kreeg een grote mond dat ze zelf wel uit maken wat ze deden. ( over het hoofdstel wat verkeerd zit maar te zwijgen ).
Ze kwamen voorbij een honden veldje waar mijn hond liep. Ze begon te blaffen en 1 van die meiden schreeuwde naar mijn hond * houd je kop *.
Het verhaal is dus zeker niet overdreven, wel vind ik het overdreven dat de hele media ermee aan de haal gaat. mevrouw is benadert door 1 krant en heeft haar verhaal gedaan en gelijk gaat het als een lopend vuurtje door de paardenwereld.