Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

purny schreef:Die oudjes... Zo sneu om ze uit elkaar te moeten halen. Sneu dat er alleen verliezers zijn behalve Gerco. En die vrachtwagen met de 305 liter. Zou die een hoop airmiles hebben zeg.
purny schreef:Iedereen die in dit zelfde schuitje zou zitten zou hetzelfde gedaan hebben. Maar dan natuurlijk voor minder geld. Maar ik vind de vraag waarom een bankier wel met deze misdaden weg kan komen en Ger senior niet wel een hele goede. Wij moeten ook betalen voor de misdaden van andere bankiers.
Snorlex schreef:Maar los van het feit dat de Vissers ook hun aandeel hebben in dit verhaal is het ongehoord hoe banken (bestuurders) wel wegkomen bij o.a. fraudezaken.
Rowdine schreef:Snorlex schreef:Maar los van het feit dat de Vissers ook hun aandeel hebben in dit verhaal is het ongehoord hoe banken (bestuurders) wel wegkomen bij o.a. fraudezaken.
Ik geloof niet dat we hier een oordeel over kunnen vellen, want daar ging het programma niet diep genoeg op in. Wellicht loopt er nog wel een zaak binnen de Rabo, weten wij veel.
Snorlex schreef:Rowdine schreef:
Ik geloof niet dat we hier een oordeel over kunnen vellen, want daar ging het programma niet diep genoeg op in. Wellicht loopt er nog wel een zaak binnen de Rabo, weten wij veel.
Meer een algemene opmerking over het bankwezen (bewezen fraude met de rentes).
Hoewel er toch duidelijk in de docu werd gemeld dat er door de Rabobank iets is afgekocht...
Rambobo schreef:als paardenvrouw zijnde had ik er ook alles aan gedaan om mijn paarden te kunnen behouden ..
en idd van de regen in de drup.
Raar maar waar, ik heb ontzettend medelijden emt de fam. Visser, maar nog meer met personeel. Ben benieuw hoe het hun nu vergaat, hoop dat het echtpaard met kids die op t terrein woonde al een nieuw onderkomen en baan hebben.
Rowdine schreef:purny schreef:Iedereen die in dit zelfde schuitje zou zitten zou hetzelfde gedaan hebben. Maar dan natuurlijk voor minder geld. Maar ik vind de vraag waarom een bankier wel met deze misdaden weg kan komen en Ger senior niet wel een hele goede. Wij moeten ook betalen voor de misdaden van andere bankiers.
Iedereen zou hetzelfde gedaan hebben? Die Visser Sr en Jr zijn gewoon schurken van de bovenste plank. Zij hebben fraude gepleegd op meerdere vlakken en hier hebben zij iedereen in meegesleurd. De levens van velen zijn gewoon naar de knoppen geholpen door deze beste mannen.
Nee, dit zou ik nooit en te nimmer hebben gedaan. Dergelijke zaken gaan van kwaad tot erger met alle gevolgen van dien.
Met de vinger naar de Rabo wijzen heeft weinig zin. Zij zullen wellicht een krediet hebben verstrekt terwijl ze wisten van de situatie, maar de veroorzaker is nog altijd Visser zelf.
Rowdine schreef:Snorlex schreef:Meer een algemene opmerking over het bankwezen (bewezen fraude met de rentes).
Hoewel er toch duidelijk in de docu werd gemeld dat er door de Rabobank iets is afgekocht...
Goh, ik ben wel benieuwd naar de bewijzen daarvan. Over welke banken heb je het precies? (Laten we de dsb even buiten beschouwing laten)
Rowdine schreef:Snorlex schreef:Maar los van het feit dat de Vissers ook hun aandeel hebben in dit verhaal is het ongehoord hoe banken (bestuurders) wel wegkomen bij o.a. fraudezaken.
Jannepauli schreef:Rowdine schreef:
Dan moet je ook geen oordeel vellen over de Visser familie want daar weet je net zo min iets van. Dat de banken een zeer bedenkelijk rol in dit drama gespeeld hebben is evident - die kunnen hun handjes niet in onschuld wassen.