Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantjuh88 schreef:Sneeuw?? Waar?? Ik heb nog gewoon buiten gereden net, wel koud..... Hoorde op de radio al van ongevallen en vertragingen, maar als ik hier naar buiten kijk is het hartstikke groen. Hopelijk morgen ook, dan heb ik concours! Klein beetje sneeuw ga ik wel op concours, 4x4 aan en rijden maar. (wel als een tuthola, maar er zit toch niemand om 7 uur op de weg)

jasmijn5 schreef:Als het voor je beroep is dat je vandaag moet rijden, zijn het ook je eigen paarden niet, maar met dit weer erop uit gaan getuigd niet van veel dierenliefde. Meeste paarden staan op ijzers, dan weet je ook dat ze tijdens het laden en lossen goed onderuit kunnen gaan en als ze dan 2 weken op rust moeten staan, daar zit de eigenaar ook niet op te wachten.
piezze schreef:Fijn toch dat jij wel die keus hebt, wel jammer voor de organisatie als iedereen dat doet. Als de veiligheid van je paard voorop staat moet je hem in een gouden kooitje zetten en zeker geen buitenritten, springwedstrijden doen, zelfs rijden kan het paard schaden dus beter niet meer gaan rijden dan,.
piezze schreef:En dus moet een ander het ook niet mogen of met de grond gelijk gemaakt worden als die een andere keus maakt? Ik wordt persoonlijk eerder misselijk vsn types die altijd met de opgeheven vinger klaar staan over de keuzes vsn anderen. Ook met slechte weersomstandigheden kun je met de juiste veiligheidsmaatregels de weg wel op en om dan maar gelijk te stellen dat dat gevaarlijke gekken zijn die minder dan jij van hun dier houden. Het is toch geen wedstrijd wie het meest van zijn dier houdt?