SBS6 komt met nieuw paardgerelateerd televisieprogramma

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Re: SBS6 komt met nieuw paardgerelateerd televisieprogramma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:03

Ik mis de ' VIND IK LEUK ' knop!

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:03

Wat een gemiste kans zeg! Jammer, het zou zo veel interessanter gemaakt kunnen worden. En de kwaliteit van de presentatie :x

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:04

Ik vond het allemaal erg oppervlakkig. Alleen de slipjacht vond ik leuk om te zien. Voor de rest sluit ik me bij de rest aan: het leek meer 1 grote advertentie, ook dat stukje met dat supplement dat werd gegeven door die makelaar.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:04

Charica schreef:
En ik zit nu nog steeds te wachten op waar je moet op letten bij het kopen van een paard! -O-

Antwoord qua voeding was dat je paard voedingsupplementen nodig heeft :+

Het is dat ik hem al op sbs6 had staan. Maar anders had ik totaal niks gemist

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:05

Ik vond het slaapverwekkend. Die paardenmakelaar dreunde ook maar haar tekst op... En liet niks zien van wat ze nou werkelijk deed namelijk opzoek naar paarden.
En dat alle paarden een opkikker nodig hebben is mega reclame...

Van de ostheopatie had ik ook meer verwacht... Er werden bijvb niet 2 paarden met specifieke klachten voorgesteld en dan met uitleg behandeld. Zo had ik dat item verwacht.

Jammer

Cynthia_idk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:05

Die presentatrice is egt heel irritant!
Voor de rest vond ik het programma wel oké, misschien word het met verloop van tijd beter

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:06

Ze hadden beter 2 of 3 dingen kunnen kiezen waar ze dieper op in gingen. De onderwerpen an sich waren wel goed gekozen maar er had meer mee gedaan kunnen worden.

QueLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:08

PrimaDonna_ schreef:
Ik was erg benieuwd naar de reacties die hier op bokt gegeven zouden gaan worden, en of de reacties ook hetzelfde zouden zijn zoals ik erover denk, en ja hoor :=
Ik vond er niks bijzonders aan, echt te commercieel allemaal, geld geld geld...
Echt een programma voor niet paarden mensen..

Vond de presentatrice ook erg stijf, ze bracht totaal niks over. :')

Haha same here!! :')
Ik vond het vooral lachwekkend en weinig echte informatie bevatten.. Ik denk dat menig paardenmens op bokt mij beter kan helpen bij vragen. Jammer hoor!
De camera mensen mogen ook nog wel wat cursussen volgen want ik werd gewoon duizelig van die rondleiding op die ontzettend exclusieve stal!

Daarnaast is het een programma van een halfuur en daar zit dan ook nog een reclame bij in!!
Nee.. Geen thuisblijver voor mij iig..

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:12

Sbs zegt eraan te gaan werken!

Afbeelding

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:13

Lijkt mij dat Afl. 2 toch allang gemaakt is :=

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:13

Het valt me tegen hoor, en dat alle paarden een opkikker nodig hebben vind ik ook dikke onzin. Mijn paard is gewoon gezond en krijgt alleen biks en hooi.. Jammer, volgende keer maar weer is kijken. Ik ben benieuwd.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:15

Pffff zonde van de tijd. Idd slipjacht was leuk maar ook daarvan had ik graag meer willen zien.
Britt had het beter presenteren die weet tenminste nog iets van paarden.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:16

Volgens mij gaat dit over een tak van paardensport die ver boven het budget van de meeste Bokkers/liefhebbers gaat.......

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:18

PrimaDonna_ schreef:
Lijkt mij dat Afl. 2 toch allang gemaakt is :=

Dat was ook wat ik dacht maarja, misschien veranderen ze nog wat.

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:19

Jolien87 schreef:
Ik vond het allemaal erg oppervlakkig. Alleen de slipjacht vond ik leuk om te zien. Voor de rest sluit ik me bij de rest aan: het leek meer 1 grote advertentie, ook dat stukje met dat supplement dat werd gegeven door die makelaar.

mee eens!
Tegenvaller vindt ik het.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:56

Osteopatsie :+
Maar t werd wel consequent fout gezegd. :')

verder best leuk om te zien, al zou ik het liever per onderwerp zien dan steeds kleine stukjes van alles door elkaar :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:01

Nibbit schreef:
Osteopatsie :+
Maar t werd wel consequent fout gezegd. :')

verder best leuk om te zien, al zou ik het liever per onderwerp zien dan steeds kleine stukjes van alles door elkaar :)

Dan zal het wel heuuul vast gezeten hebben denk je niet?! :D :D :D

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:01

Ogh die uitspraak heb ik me inderdaad dood aan geërgerd :')

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:20

Verschrikkelijk, wat een slecht programma -O- .
De slipjacht was leuk om er (als volger en toeschouwer) bij te zijn en ze hebben daar wel een goed item van neergezet. Niet compleet, maar wel informatief genoeg voor de oppervlakkige tv-kijker die onder het genot van een bakkie koffie een halfuurtje over heeft voor dat het schaatsen begint. Wat mij betreft hadden ze daar nog meer inhoudelijk op in mogen gaan.

De rest vond ik een aanfluiting en zonder vooraankondiging dat er echt iets heel interessants staat te gebeuren, zit ik in het vervolg niet meer op zondagochtend 11.30 uur voor de buis :D

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:22

Heb net via uitzending gemist gekeken en het ik vond er niet veel aan.
Het programma laat hiermee weer heel duidelijk zien dat de paardensport een elite sport is.
Die paardenmakelaar gaat in de volgende uitzendingen op zoek naar paarden voor haar klanten.
Voor zover ik het begreep gaat ze zoeken naar paarden boven de € 20,000.
Dit zijn toch prijzen die de meeste van ons niet kunnen betalen.
Ik vind het een gemiste kans van SBS.
Waarom niet een programma over de veelzijdigheid binnen onze sport en rassen?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:27

Eerste helft van het programma gemist dus daar kan ik niet veel over zeggen. Tweede helft wel gezien en wat mij opviel was dat de mensen de tekst opdreunden. Dit komt te nep over, ik zie het liever spontaner en vrijer.

De paardenmakelaar vond ik vrij typisch, om het maar netjes uit te drukken. Ik kreeg het idee dat ze meer bezig was met hoe ze op de camera kwam dan dat ze daadwerkelijk iets informatief bracht.
Ook heb ik nergens gehoord wat nou de punten zijn waar je op moet letten bij de aanschaf van een paard.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:31

Ik heb zitten grinniken, het was echt 3x niks.

Presentatrice is een stijve hark, die makelaar vind dat zodra je een paard een vitaminespuit geeft hij klaar is voor de verkoop.. Een vitaminespuit is toch geen suppelement.. ga dan liever in op glucosamine, msm etc.

Wat een geneuzel. Dit kijk ik niet weer, zonde van mijn tijd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:31

Anoli schreef:
De paardenmakelaar vond ik vrij typisch, om het maar netjes uit te drukken. Ik kreeg het idee dat ze meer bezig was met hoe ze op de camera kwam dan dat ze daadwerkelijk iets informatief bracht.
Ook heb ik nergens gehoord wat nou de punten zijn waar je op moet letten bij de aanschaf van een paard.

Mee eens, de nadruk lag ook meer op de stal dan op het werk van de makelaar.

Vroeger had je het programma 'Hemel op paarden' van Nicky Huisman (dochter van...) en haar man Frank, dit vond ik destijds een erg leuk en informatief programma. Voor de volwassene paardenliefhebber had het wel een iets te hoog pennygehalte maar dat was wel heel goed uitgewerkt. Daar zou sbs nog wel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Edit: en ik begon al aan mijn eigen uitspraak te twijfelen toen er werd gesproken over 'osteopatsie' :=

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:35

Wat een flut-rommel weer! Wanneer maken ze nou es een paardenprogramma geadviseerd door of gepresenteerd door PAARDENmensen die weten waar ze het over hebben.

Dit soort commerciele Koffietijd-achtige zooi is echt niks voor de doelgroep (ik vraag me eigenlijk af op WELKE doelgroep hiermee gemikt wordt, het is zo'n raar husseltje van alles door mekaar... een gemiste kans dus weer)!
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 11-01-15 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:35

Ja 'hemel op paarden' was een leuk programma, al was ik toen wel wat jonger en dacht ik dus wat anders over paarden :')

Maar naar mijn herinneringen brachten die wel informatie waar je wat aan had.