pinkie01 schreef:hallo,
Ik ken het paard en hij heeft al veel vaker intochten gelopen tussen de drukte en mensen. wat nooit een probleem is geweest. Het was dus zeker een evrvaren paard!
Waar het dier last van heeft gehad is een raadsel. neemt niet weg dat het heel vervelend is wat er misschien gebeurd is en wat er allemaal verteld en opgeblazen word.
Ook schijnt er helemaal geen kind geschopt te zijn, maar heeft de zwartepiet die er naast liep een kontje gehad te hebben en ongelukkig tegen het kind zijn aangekomen te zijn.
Er is besloten om niet verder te gaan met het paard omdat er te veel stress bij het dier aanwezig was, dus voordat er wel ongelukken zouden kunnen gebeuren het dier uit de tocht weg te halen.
Ook stond er in de krant dat iedereen aan de kant moest omdat hij weer zou gaan trappen, ook dit is niet het geval. dit was zodat sinterklaas de ruimte had om van zijn paard af te stijgen.
Maargoed ik ben er niet bij geweest heb alleen langs de kant staan kijken, en leek mij allemaal reuze mee te vallen. en vind dat het goed is opgelost allemaal.
Ik vind het niet gek hoor, het blijven dieren. Het zoveelste "doet ie nooit".
Het is en blijft oppassen hoe dan ook en ineens kan het dier teveel zijn.
Fijn dat het is opgelost en dat er ook rekening werd gehouden met het dier om het te kalmeren en uit de tocht weg te halen.

Vind het echt belachelijk dat ze sedatie geven want jaa dan is die rustig....