Nee Romy1234, dat is me gelukkig nog nooit gebeurd. Degenen die met mij meerijden kijken me er niet eens meer vreemd op aan als ik zeg: bij de volgende volte moet eerste ik de afslag nemen.
Ik voel me bijna een uitzondering dat ik dit soort dingen me echt niet bekend voorkomen.
romyloverrr
Geplaatst: 05-12-14 22:40
1. Je klikt met je tong wanneer je wilt dat iemand opzij gaat
2. Een korte broek met laarzen is een prima outfit voor een bezoek aan de supermarkt, toch?
4. Je moet lachen wanneer je minibaaltjes stro en hooi ziet voor extraordinaire prijzen in een dierenwinkel
5. Wanneer je rent lijkt het meer op een galop
6. Je merkt een kreupelheid bij mensen en honden op
9. Je vindt het niet raar om uit een tuinslang te drinken, en op een extra warme dag durf je ook wel een slok te nemen uit de automatische waterbak
10. Je geeft links- en rechtsom aan met "binnenhand" en "buitenhand"
11. Bij het kopen van vijf flessen zilvershampoo mompel je bij de kassa: "Schimmel.... mestvlekken.... wedstrijd."
14. Je vergelijkt alle prijzen met paardenartikelen: wil ik deze spijkerbroek of toch liever startgeld voor een wedstrijd? Ga ik uiteten of koop ik een nieuwe winterdeken?
15. Je armen zijn bruiner dan je benen omdat je elke zomer in een rijbroek doorbrengt
16. Wanneer je als passagier in de auto zit, bedenk je hoe het is om over alle hekken langs de weg te springen
17. Je telt je passen zodat je goed uitkomt als je een stoep op stapt of de trap op moet
Of zelfs een man hebben die vraagt wanneer het weer voedertijd is voor onze baby. Die blijf ik leuk vinden omdat hij als niet paardenman zelfs paardentermen gebruikt. Ik herken er ook veel. Ik neem ook met wandelen afstand van prikkeldraad en als ik ergens loop reageer ik ook altijd op enge voorwerpen (tegenwoordig wat minder mijn huidige pony's vinden niet gauw iets eng)
Geweldig dit topic! Toen wij voor het eerst naar de verloskundige moesten toen ik zwanger was van onze eerste vroeg mijn man aan de verloskundige 'moet u de dekdatum ook weten?' Verderop in het gesprek vroeg hij 'Hoe vaak en wanneer moeten we heen scannen?' De verloskundige had geen idee waar hij het over had en ik lag volledig in de deuk.
isawessels00
Geplaatst: 06-12-14 00:12
Dit is echt te grappig hahahah. Echt herkenbaar!
Snollygoster
Geplaatst: 06-12-14 00:20
Ik kende 'm al . Vooral 2,3,6,9, 15 en 18 zijn heel accuraat bij mij
Saab99
Geplaatst: 06-12-14 10:05
Eirikur schreef:
In het verlengde van 19.: "Ho, braaf!" roepen, als een voorwerp dreigt (om) te vallen...
Precies dit of als een pen ineens besluit te rollen