HannahFrouk schreef:ivy_power89 schreef:pfff, die gene die ook maar 1 vinger (met boze bedoelingen) uitsteekt naar mijn hond heeft toch echt een probleem! daarom gaat er eigenlijk altijd een zweep mee naar het bos, en ik ben ook echt niet bang om die te gebruiken!
Zeker nav het verhaal wat hier neer gezet is, hond schoppen zonder aanleiding, dan had hij toch echt van mij geweest!
Schei toch uit pff.Hoe had je dat willen doen, met 1 hand je paard vasthouden en dan die man (met hond die hij vast had) vragen even dichterbij te komen zodat je hem had kunnen slaan met zo'n dressuurzweepje waarmee je nog geen deuk in een pakje boter slaat? Achter hem aan hollen? Je paard eerst vastbinden en dan op zn nek springen? Lijkt me in de realiteit nog niet zo simpel hoor.
jullie roepen allemaal dressuurzweep maar ik heb vaak een simpel springzweepje bij me.
daarbij heb ik dus zelf ervaren dat een vent mij van een paard wilde trekken en heeft dat zweepje mij gered. Flinke mep in het gezicht, gozer liet mij los omdat hij naar zn gezicht greep en ik kon er vandoor.
dus nee het zijn geen grote praatjes maar iets wat ik helaas in levende lijve heb mee gemaakt.
En ik zou het zo weer doen!
Hoe had je dat willen doen, met 1 hand je paard vasthouden en dan die man (met hond die hij vast had) vragen even dichterbij te komen zodat je hem had kunnen slaan met zo'n dressuurzweepje waarmee je nog geen deuk in een pakje boter slaat? Achter hem aan hollen? Je paard eerst vastbinden en dan op zn nek springen? Lijkt me in de realiteit nog niet zo simpel hoor.