Paardenbeul ook gevaarlijk voor mensen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Paardenbeul ook gevaarlijk voor mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:29

Zijn dat die 3 foto's die in Duitsland zijn gemaakt? of zijn er nieuwe foto's in omloop?

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:58

geen idee, ik weet niet hoe ik de foto's naar hier moet verplaatsen, ik weet ook niet of je de naam mag noemen hier op bokt van de verspreider. Het zijn er drie, gemaakt in het donker, bij één foto staat hij aan de buitenkant van de wei bij het hek, bij een ander loopt hij richting hek en loopt hij in de weide en de andere foto is hij met zijn hand bezig bij de achterzijde van een paard met een dek op.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 08:07

bigone schreef:
Vroeger werden misdadigers gewoon gevierendeeld, aan elke hand en been een touw en daaraan een paar sterke paarden. Ook ziek maar toen heel gewoon. Deze persoon moet gewoon levenslang tbs krijgen.

Toch een perfecte straf, hem laten vierendelen.. En dan wel met merrie's! :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 08:12

bridgetF schreef:
geen idee, ik weet niet hoe ik de foto's naar hier moet verplaatsen, ik weet ook niet of je de naam mag noemen hier op bokt van de verspreider. Het zijn er drie, gemaakt in het donker, bij één foto staat hij aan de buitenkant van de wei bij het hek, bij een ander loopt hij richting hek en loopt hij in de weide en de andere foto is hij met zijn hand bezig bij de achterzijde van een paard met een dek op.

Ja dat zijn de foto's die in Duitsland zijn gemaakt.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 10:17

gohya schreef:
Ja afgelopen donderdag héél vroeg in de morgen.Ze is nr. 80 die gepakt is door de paardenbeul.

Jeetje wat verschrikkelijk!

Ik had mijn paard toch ergens anders gaan zetten.

Ook in de nacht de wei niet meer op.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 14:38

doemaar schreef:
gohya schreef:
Ja afgelopen donderdag héél vroeg in de morgen.Ze is nr. 80 die gepakt is door de paardenbeul.

Jeetje wat verschrikkelijk!

Ik had mijn paard toch ergens anders gaan zetten.

Ook in de nacht de wei niet meer op.

Sorry moet zijn vrijdag vroeg in de morgen.
Het maakt niet uit waar je paard staat,ook paarden die op stal stonden zijn gepakt en paarden waar de mensen gewoon aanwezig waren in de rijbak verderop.Het pakte gewoon een merrie,ongeacht of er mensen verderop waren of niet.