Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ohjajoh6 schreef:Met alle respect hoor, maar ik begrijp nu werkelijk waar niet waarom men hier maar blijft zeggen, dat het niet door een mens is veroorzaakt.
Oost Indisch blind? Met dat selectieve leesgedrag?
Als een DA het constateert en bevestigd en politie erbij is geweest - en notabene er al meer dan 70 paarden te pakken zijn genomen, waar baseren de "niet gelovers" het dan eigenlijk op?
ohjajoh6 schreef:Met alle respect hoor, maar ik begrijp nu werkelijk waar niet waarom men hier maar blijft zeggen, dat het niet door een mens is veroorzaakt.
Oost Indisch blind? Met dat selectieve leesgedrag?
Als een DA het constateert en bevestigd en politie erbij is geweest - en notabene er al meer dan 70 paarden te pakken zijn genomen, waar baseren de "niet gelovers" het dan eigenlijk op?
ohjajoh6 schreef:Sorry maar dit vind ik dus speculeren met "verzonnen" informatie, ik vind het serieus waar erg knap dat men dit in twijfel trekt, terwijl men niet eens informatie heeft. Als je op basis van 1 foto het al beter denkt te weten dan een DA, daar wil ik niet eens over uitwijden, hoe arrogant ik dat vind.
Buiten het feit dat het om verwondingen gaat dus meervoud en wij dus niet eens weten wat er inwendig nog allemaal gesloopt is, vind ik het ook nogal respectloos naar de eigenaren van de slachtoffers toe, om te spreken van : "als kippen zonder kop rondrennen"
Juist door aan te geven dat de informatie niet naar buiten mag worden gebracht als daar herhaaldelijk om wordt gevraagd, voorkomt zo veel irritatie en speculeren. Judith_ schreef:Dat was toch niet zo moeilijk om te zeggen?Juist door aan te geven dat de informatie niet naar buiten mag worden gebracht als daar herhaaldelijk om wordt gevraagd, voorkomt zo veel irritatie en speculeren.

linnie050 schreef:De mensen hebben denk ik de volgende keer liever foto's dat de heleboel goed open gesneden is zodat er echt geen twijfel mogelijk is.
Oja dan zal er nog twijfel zijn![]()
Want dit kan en dit kan gebeurd zijn.
ja het kan allemaal.
Niks is zeker pas als diegene op camera staat en je ziet hem bezig![]()
Onee nog steeds niet iedereen heeft camera bewaking.
En als het ze zelf overkomt en ze hun eigen merrie zo vinden dan gaat het wel los.
Zekerheid heb je nooit maar die gek is al langer in deze omgeving bezig.
Of het nou wel of niet dezelfde gek is want daar kunnen we ook een discussie over hebben.
Sterkte in ieder geval.
En wat was de oorzaak dan Cayenne bij die 2 paarden?
Hoe hebben die dat voor elkaar gekregen?
gohya schreef:Mijn andere merrie is 2 maand terug beschoten,althans poging,maar de kogel ketste af op de metalen ruif waar ze uit stond te eten.Ik was er zelf bij,ik schrok me rot.Merrie is nog heel lang bang geweest voor dichte struiken,daar kwam ook het schot vandaan,achter dichte struiken.
Mijn merrie is niet gedrogeerd,ze is echt dól op eten en rent naar iedereen toe die bij de wei komt.
Ze denkt dat iedereen eten bij zich heeft voor haar.