Anky van Grunsven: "Geen definitief afscheid"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 09:28

Barte schreef:
Denk dat voor Anky haar prioriteiten nu anders zijn geworden nu ze moeder is .De kids rijden ook wedstrijdjes en ze haalt daar giga veel lol uit om ze te begeleiden las ik al eens .Ook als je ouder wordt (ervaar ik zelf ook ) wordt je wat voorzichtiger .En Upido ,Bon Bravour en Andretti .Tja talent zullen ze vast hebben (Bon Bravour zeker Andretti voor mij persoonlijk vraagtekens erbij ) En Upido tja ..wat moet je er van zeggen ..

Maar wie weet heeft ze er geen klik mee ? Dat zou ook kunnen .Maar al voor al voor mij is er geen reden om te gissen .
Ze moet doen waar ze blij mee is en genieten .
Er komt een tijd dat je andere dingen leuker/en of belangrijker vindt
Persoonlijk is voor mij nog steeds haar mooiste kur de Song sung blue kur met Bonfire .Tot tranen toe geroerd als ik die zag en hoorde .

Ze heeft zichzelf ruimschoots bewezen met paarden als Prisco ,Cocktail.Bonfire,Salinero ,Krack C .Gere, Junior STV etc etc ..Dus wie weet heeft ze er voorlopig even genoeg van en komt ze ooit terug en anders hoop ik dat ze iets doet waar ze blij van wordt .Ik gun haar het beste .

of het past niet met haar manier van trainen, dat kan natuurlijk ook

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 09:31

bliver schreef:
Ja niet met Nelson nee, maar heb je haar toen in den bosch met het afscheid van Krack gezien en het jaar daarna met Painted Black?? Toen was ze echt wel bang hoor. Ik denk dat iedereen die dat gezien heeft dat kan beamen. Trouwens ze maakte er zelf volgens mij ook geen geheim van. Maakt verder niet uit hoor. Maar dat is denk ik ook een reden waarom ze niet meer zo met een nieuw paard op wedstrijd gaat. Wat ik erg jammer vind, ik zie haar graag terug

Hmmm, niet dat ik me zo kan herinneren. Ik heb Krack wel gezien destijds. Maar PB niet.
Ik kan me daar wel echt iets bij voorstellen. Ze is nooit echt een hengstenruiter geweest. In haar jongere jaren natuurlijk meer dan nu, met Cocktail en Junior STV. Maar meekomen in het rondje voor de fokkers deed ze volgens mij niet echt.

Wat betreft de reden voor het niet echt op wedstrijd verschijnen geloof ik er heilig in dat ze dat alleen maar zal willen doen als ze echt een goeie heeft.

bliver

Re: Anky van Grunsven: "Geen definitief afscheid"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 09:33

ja dat ook zeker. En groot gelijk heeft ze.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:26

Om over sommige porcentages te rijden die tegenwoordig de top rijden word heel moeilijk ook voor Anky , vond ook super jammer dat Werth niet mee kon doen aan de GPS en Kur , die reed wel weer in die porcentages :)