bossebol schreef:Ook ik heb daar jaren geleden gestaan. Met mooie praatjes binnen gehaald, en de belofte dat het opgeruimd zou worden en zo nog veel meer. Maar die beloftes werden niet nagekomen. Een hele hoop loze praatjes. Mijn toen nog heel fitte 18jarige zou voor n paar lesjes dienen id week, omdat ikzelf ook nog 2x id week de stallen uitmesten. Maar uiteindelijk kreeg ik via via te horen dat hij meer moest doen. En ik was al begonnen met bijvoeren, kilo's zupa en hooi zelf meebrengen. daarna zelfs nog n andere regeling getroffen zodat hij niet meer met de lessen moest meedoen... En hij ging zo achteruit. En ik maar bijvoeren. Dan op zoek naar een andere stal want ik had er 2 staan dus dat was heel lastig. En ik was het spuugzat om ze zo erbij te zien staan. Maar ik heb mijn paardje daar net op tijd kunnen weghalen, het was een skelet geworden. En dan werd ik nog scheef aangekeken toen ik wegging, ik was een rotte appel en ben zelfs uitgescholden en bedreigd. Maar toen ik er stond waren er rond de 25 paarden. En naar de winter toe werd het vreselijk, maar zo graatmager als ze op dat filmpje uit 2012 zijn zo waren ze niet. Ik heb nooit iets durven zeggen. En de situatie was slecht maar niet zo schrijnend. Maar ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik er ingestonken ben en mijn oudje dat heb aangedaan!
Maar je bepaalt toch zelf of je paard in de manegelessen mee loopt of niet ?