Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:07

Triest. Had ze graag in Actie gezien.
Weer weken stappen waarschijnlijk. Duur geintje. 15miljoen voor een wandelpaard.
Hoop dat ie er weer bovenop komt.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:08

Tja, zo blijkt maar weer dat geluk niet te koop is.
Jammer! voor iedereen en voor de sport.
Er is geen enkel belang mee is gediend voor wie dan ook dat Toot weer niet meedoet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:08

Tobiaspruim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:11

elk paard tikt zichzelf toch wel eens aan. dit klopt niet

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:12

Tobiaspruim schreef:
elk paard tikt zichzelf toch wel eens aan. dit klopt niet

hoezo? bedoel je dat het weer een smoesje zou zijn?

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:13

bastiaan02 schreef:
Triest. Had ze graag in Actie gezien.
Weer weken stappen waarschijnlijk. Duur geintje. 15miljoen voor een wandelpaard.
Hoop dat ie er weer bovenop komt.

idd zo zie je maar weer geluk en gezondheid is niet te koop.
toch is het wel eeuwig zonde van zon (top)paard
maar eerlijk gezegd is dit voor mijn niet echt echt een verassing ze lijken tegenwoordig overal `smoesjes` voor te bedenken waarom hij niet kan meedoen blessure op blessure,ik geloof het bijna niet meer :oo .

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:13

Volgens vele bokkers gaan ze voor de lol de Wereld Ruiterspelen afzeggen terwijl ze net weer goed scoren op wedstrijden.... Ik vind het toch echt geloofwaardiger dat ie een blessure heeft. Mischien moeten er een aantal mensen wat minder roddelblaadjes lezen als zijnde waarheid :(:)

En zoveel pech bestaat.... hoe sneu het ook is. Betekend niet dat het daarom leugens zijn... schaam je diep als alles waar is.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:14

Verbaast me niet echt meer... maarjah sneu voor Rath

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:14

Ik geloof niet dat het nu een smoesje is, ze gingen goed!

Ik ga ervan uit dat het dit keer echt is en dan vind ik het zeer sneu voor Rath!

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:15

Jammer. Heel jammer

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:16

Of ze zijn gewoon te voorzichtig, maar ja wat wil je met een miljoenenpaard op je stro.

sneeuwpop

Cayenne schreef:

Hij is nu in de kliniek voor onderzoek, maar we hebben al besloten....
Zou je die beslissing niet nemen na de onderzoeken??

Maar goed, ik verwacht van Sjef wat minder "gekronkel"

Jildau

Air schreef:
Volgens vele bokkers gaan ze voor de lol de Wereld Ruiterspelen afzeggen terwijl ze net weer goed scoren op wedstrijden.... Ik vind het toch echt geloofwaardiger dat ie een blessure heeft. Mischien moeten er een aantal mensen wat minder roddelblaadjes lezen als zijnde waarheid :(:)

En zoveel pech bestaat.... hoe sneu het ook is. Betekend niet dat het daarom leugens zijn... schaam je diep als alles waar is.

Ik geloof best dat hij daadwerkelijk geblesseerd is.. Vind het alleen apart dat dat dier altijd wat heeft nu hij van Rath (z'n stiefmoeder) is.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:17

Samblabla schreef:
Wat bedoelen ze met aantikken? Kan toch nooit zo erg zijn dat hij geblesseerd is? Normaal dragen die dieren toch bescherming?

Het is niet onmogelijk hoor, ik heb het ook wel eens meegemaakt.
Ik snap niet hoe mensen gelijk smoes kunnen roepen. Voor deze jongen is het toch ook een droom die in duigen valt? :?

Lante

Het is gewoon niet voorbestemd zo te zijn. Jammer voor alle partijen. Zo zie je maar dat niet alles voor geld te koop is..
Laatst bijgewerkt door Lante op 20-08-14 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseTimeXL

Hoop alleen niet dat ze straks richting de Olympische spelen misschien wel Totilas helemaal niks meer laten doen of hem helemaal inpakken omdat ze bang zijn dat er weer een blessure zal ontstaan..

N0a

Air schreef:

ik snap heel goed dat mensen het ongeloofwaardig vinden. In de docu heeft PS zelf toegegeven dat ze niet klaar waren voor de OS en daarom niet gestart zijn. Matthias begon te stotteren bij die vraag.. hij had zogenaamd pfeiffer.
Maar ze zullen over zo'n blessure niet liegen. Dit doet afbreuk aan evt verkoopprijs als hij ooit verkocht wordt.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:18

Zoals ik al zei: zoveel pech hebben bestaat.

Zwoezie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:19

En je hoeft echt geen roddelbladen te lezen om er gewoon je eigen ding van te hoeven denken.. Ik koop geen magazines, of volg het zelfs nog amper, maar als je dit dan leest, naah :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:20

N0a schreef:
Air schreef:

ik snap heel goed dat mensen het ongeloofwaardig vinden. In de docu heeft PS zelf toegegeven dat ze niet klaar waren voor de OS en daarom niet gestart zijn. Matthias begon te stotteren bij die vraag.. hij had zogenaamd pfeiffer.
Maar ze zullen over zo'n blessure niet liegen. Dit doet afbreuk aan evt verkoopprijs als hij ooit verkocht wordt.

Nee, jij DENKT en SUGGEREERT dat hij zogenaamd pfeiffer had... dat is heel wat anders dan dat ze dat hebben verzonnen, en dat het een feit is dat hij het niet had. Kom even terug op aarde.....

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:21

Air schreef:

Zoveel pech is wel heel apart. In het artikel wat Cayenne liet zien staan andere links. Vorig jaar tijdens het dekken raakte Toot ook gebleseerd, paar maanden daarvoor ook enz enz.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:21

Sjef heeft in die docu helemaal gelijk. Het einde van de legende Totilas begint er aan te komen. Die komen nooit bij olympisch goud. De laatste proeven gingen goed maar nu weer dit.

Het wordt het einde van Totilas op deze manier en ik hoop dat zowel Shockemole en die walgelijke stiefmoeder beseffen dat dit nooit een combinatie gaat worden.

Zeer jammer voor Toto.

En dan is er het feit dat het paard nooit een blessure had in zijn carrière bij Gal of bij welk ander sportpaard dan ook. Wordt er dan werkelijk zo onvoorzichtig omgesprongen met een paard Als Totilas.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:22

N0a schreef:
Air schreef:

Hij wordt volgens de eigenaar noooooit verkocht... Dus daar liggen ze vast niet wakker van.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:23

Jongens laten we gewoon naar Sjef luisteren. Die is ook eerlijk geweest in de docu. Als je kans op goud maakt ga je geen smoes verzinnen. Dit is gewoon dood en dood zonde!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:24

Ja tuurlijk paard heeft weer wat, moordlustig beest zeg....

Documentaire zat ook al vol met leugens, eerst zeggen ze van ja Totilas was geblesseerd niemand geloofde dat. Sjef zei toen iets van 'ik kan jullie garanderen dat Totilas echt kreupel was'. Daarna had Rath opeens pfeiffer wat ook niemand geloofde. Sjef zei toen iets van 'dat moeten jullie maar aan hem zelf vragen'. In mijn ogen betekende dat dat Sjef niet wilde liegen, maar ook niet wilde verraden. Alles rondom Totilas rammelt!
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 20-08-14 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt