Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Delphi schreef:Jeetje ze gaat als een speer. Ik heb even snel geteld en ze heeft een groep van ongeveer 25 ruiters achter zich gelaten. En +/- 16 liggen er voor haar. Ze doet het echt goed zo te zien.
Ik hoop echt dat er na afloop ook bewegende beelden te zien zijn. Of ze finish straks gefilmd. Ik ben ook benieuwd of er dan ook bijv. wat familieleden staan.
Evelijn schreef:Er zijn toch ook al eens twee ruiters geweest die in de openlucht hebben geslapen en toen ze wakker werden waren hun paarden foetsie. Dat is dan ook een tijdspenalty (en heel erg balen)
Lijkt wel nu dat ze met nog een andere ruiter is (Heather Russel)
chocobroodje schreef:Hoe bedoel je?
Ze inmiddels al op station 13Alleen zie ik iemand die heeft station 13 over geslagen en is rechtstreeks naar 14 gegaan.. ik neem aan dat een station overslaan flinke penalty's oplevert?
LindyH schreef:Ik vind het stipje van Chris er beangstigend doorzichtig uitzien...
Citaat:KW 0815 some colourful language in French this morning at HS12 as Chris CB and @RMMongolDerby awaited Antoine AC, not the fastest de-camper
pien_2010 schreef:Ja het LIJKT alsof Chris 13 heeft overgeslagen, wat zou dat toch zonde zijn. Hopelijk is het niet waar. Maar als Chocobroodje haar op 13 heeft zien staan zal het Chris wel niet zijn.
pien_2010 schreef:Ladybird schreef:Ze gaat bij mij wel steeds heel erg in een rechte lijn. Alsof ze met vliegtuig gaat
![]()
Het gaat ook echt flink vooruit dus de vergelijking klopt wel een beetje...
Lynnepinny schreef:Anoniem schreef:Het inschrijving voor 2015 is open
Ik zou me heel graag aanmelden... Het enige wat me nog weerhoudt is het feit dat ik 17 ben en de enige referentie die ik heb om mijn rijkunsten te bewijzen een simpele manege is waar ik sinds ik 7 was elke week een uurtje rijdt. Ik denk niet dat dat genoeg is.Als ik zeker weet dat ik dit wil doen zal ik eerst mezelf wat beter moeten bewijzen, denk ik.
Ahh, ze zijn weer begonnen! Sam Jones weer voorop.