Bokker Novalues van start in de Mongol Derby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 10:18

Jeetje ze gaat als een speer. Ik heb even snel geteld en ze heeft een groep van ongeveer 25 ruiters achter zich gelaten. En +/- 16 liggen er voor haar. Ze doet het echt goed zo te zien.
Ik hoop echt dat er na afloop ook bewegende beelden te zien zijn. Of ze finish straks gefilmd. Ik ben ook benieuwd of er dan ook bijv. wat familieleden staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 10:25

Delphi schreef:
Jeetje ze gaat als een speer. Ik heb even snel geteld en ze heeft een groep van ongeveer 25 ruiters achter zich gelaten. En +/- 16 liggen er voor haar. Ze doet het echt goed zo te zien.
Ik hoop echt dat er na afloop ook bewegende beelden te zien zijn. Of ze finish straks gefilmd. Ik ben ook benieuwd of er dan ook bijv. wat familieleden staan.

Finish word uitgebreid gefotografeerd en volgens mij ook wel wat gefilmd. Van Chris geen familie, tickets zijn helaas echt te duur. Anders was ik er graag heen gegaan!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 11:17

Ze is al voorbij 11 en wellicht dat ze in de open lucht moet slapen hetgeen ik niet hoop, want lijkt me toch een stuk minder veiliger. Waarschijnlijk overbezorgde "moeder" gevoelens voor Chris. Ik geloof echter niet dat ze 12 kan halen, al hoop ik het wel maar het is daar al 5.15 uur en ze moet nog wel een stuk naar 12, maar jeetje wat is ze op geschoten zeg. Had ik niet verwacht.

Evelijn

Re: Bokker Novalues van start in de Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:13

Er zijn toch ook al eens twee ruiters geweest die in de openlucht hebben geslapen en toen ze wakker werden waren hun paarden foetsie. Dat is dan ook een tijdspenalty (en heel erg balen)
Lijkt wel nu dat ze met nog een andere ruiter is (Heather Russel)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:30

Met een beetje geluk gaat ze 12 nog wel redden, desnoods met een kleine penalty.

EDIT: De koplopers lijken een beetje de weg kwijt.

EDIT2: Oh, ik zie het al. Er is daar een rivier en die is blijkbaar niet over te steken vlakbij Urtuu 15. Ze moeten die dus oversteken waar de weg loopt. Daar zal wel een brug zijn o.i.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 12:42

Evelijn schreef:
Er zijn toch ook al eens twee ruiters geweest die in de openlucht hebben geslapen en toen ze wakker werden waren hun paarden foetsie. Dat is dan ook een tijdspenalty (en heel erg balen)

tsja shit happens :+

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:43

Evelijn schreef:

Oei dat is vervelend, maar inderdaad waar laat je je paard in de open lucht als er geen bomen o.i.d. in de buurt zijn?

Heather Russel is al bijna bij 12. Chris lijkt ten opzichte van 1,5 uur geleden niet veel verder gekomen te zijn. Ik vrees dat ze 12 niet gaat halen voor 14:30 nederlandse tijd.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:51

He.. de tracker deed het kennelijk niet want Chris is nu bij 12... was ook wel beetje raar dat ze door zoveel werd ingehaald. Super dat ze toch bij station 12 is aangekomen. :)

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:51

Delphi schreef:
Heather Russel is al bijna bij 12. Chris lijkt ten opzichte van 1,5 uur geleden niet veel verder gekomen te zijn. Ik vrees dat ze 12 niet gaat halen voor 14:30 nederlandse tijd.

Volgens mijn schermpje is ze al bij 12 :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:21

Oh nou dat is fijn, ik zie het nu idd ook! Toen ik keek was ze net op de helft. Zal idd aan de tracker gelegen hebben. Gelukkig maar!
In totaal 7 uitvallers las ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:47

Dan verhuis ik maar mee. . Hopefully morgen weer een inhaal slag!

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:20

Hup Chris Hup Chris *\o/* *\o/* Het lijkt me zo ontzettend gaaf om daar te zijn!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:38

go chris *\o/* t lijkt mij wel ontzettend gaaf om er aan deel te nemen... reken maar dat t een uitputtingsslag is hoor..

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 01:50

Ik vind het stipje van Chris er beangstigend doorzichtig uitzien... :=

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 06:39

Hoe bedoel je?

Ze inmiddels al op station 13 *\o/* Alleen zie ik iemand die heeft station 13 over geslagen en is rechtstreeks naar 14 gegaan.. ik neem aan dat een station overslaan flinke penalty's oplevert?
LindyH schreef:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:01

chocobroodje schreef:
Hoe bedoel je?

Ze inmiddels al op station 13 *\o/* Alleen zie ik iemand die heeft station 13 over geslagen en is rechtstreeks naar 14 gegaan.. ik neem aan dat een station overslaan flinke penalty's oplevert?
LindyH schreef:

Ja dat denk ik ook, al kan de tracker ook slecht werken.

Die van Chris werkt ook slecht op het moment..

Vannochtend nog wel een tweetje over Chris:
Citaat:
KW 0815 some colourful language in French this morning at HS12 as Chris CB and @RMMongolDerby awaited Antoine AC, not the fastest de-camper

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:24

Ja het LIJKT alsof Chris 13 heeft overgeslagen, wat zou dat toch zonde zijn. Hopelijk is het niet waar. Maar als Chocobroodje haar op 13 heeft zien staan zal het Chris wel niet zijn.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:30

Ik heb haar daar ook zien staan. Op het scherm dan hè :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:40

Ik bedoelde Sylvia simonim, die heeft (zo te zien) station 13 over geslagen..

Het stipje van chris gaat wel door 13 :j En nu alweer op 14 :D Gaat lekker *\o/*

pien_2010 schreef:
Ja het LIJKT alsof Chris 13 heeft overgeslagen, wat zou dat toch zonde zijn. Hopelijk is het niet waar. Maar als Chocobroodje haar op 13 heeft zien staan zal het Chris wel niet zijn.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 08:49

Ze gaat bij mij wel steeds heel erg in een rechte lijn. Alsof ze met vliegtuig gaat

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 09:33

Ladybird schreef:
Ze gaat bij mij wel steeds heel erg in een rechte lijn. Alsof ze met vliegtuig gaat

_O- _O- Het gaat ook echt flink vooruit dus de vergelijking klopt wel een beetje... :=

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 09:45

Anoniem schreef:
Vannochtend nog wel een tweetje over Chris:
Citaat:
KW 0815 some colourful language in French this morning at HS12 as Chris CB and @RMMongolDerby awaited Antoine AC, not the fastest de-camper

Kan ze zo goed Frans spreken dan? :P

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:05

Go Chris!!
Ik ben zo benieuwd naar d'r verhalen achteraf!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:11

pien_2010 schreef:
Ladybird schreef:

_O- _O- Het gaat ook echt flink vooruit dus de vergelijking klopt wel een beetje... :=

Alleen het klopt niet helemaal want ze is nu bij 15... en iedereen moet daar een bocht maken om te komen ivm een brug... en Chris heeft weer een rechte lijn... ze moeten haar tracker maar eens fixen.. dat is een stuk leuker voor ons fans :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:12

Lynnepinny schreef:
Anoniem schreef:
Het inschrijving voor 2015 is open *D

Ik zou me heel graag aanmelden... Het enige wat me nog weerhoudt is het feit dat ik 17 ben en de enige referentie die ik heb om mijn rijkunsten te bewijzen een simpele manege is waar ik sinds ik 7 was elke week een uurtje rijdt. Ik denk niet dat dat genoeg is. :D Als ik zeker weet dat ik dit wil doen zal ik eerst mezelf wat beter moeten bewijzen, denk ik.

Ahh, ze zijn weer begonnen! Sam Jones weer voorop. :+

Om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat je het met die ervaring haalt in de mongol derby.

Chris schiet lekker op ! Maar wat bedoelen ze met. 'Before the course closes' ( ivm die penalty's op hs 11)