Koper schreef:Ja al jaren JoopC.
Heel fijn daar dan in de buurt te wonen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BootsScoot schreef:gohya schreef:Miss. gebruikt hij of zij wel een Praam? dan blijven de meeste paarden ook wel rustig.
Mss maar dan moet je toch met z n tween zijn want als je aan de achterkant bezig bent dan kan je de praam niet op de neus houden toch.
aan de andere kant weet je nooit wat zo iemand doet, helemaal als ze met z n beiden zijn. Die hebben vies geluk gehad tot nu toe. Maar ze zullen echt wel betrapt worden. gohya schreef:Blijkbaar is er geen enkel paard die daar de kans voor krijgt. Das toch en teken dat ze met minimaal 2 man moeten zijn? Als er 1 het paard in bewang houd,kan het paard ook geen trap geven.
Anoeska27 schreef:gohya schreef:Blijkbaar is er geen enkel paard die daar de kans voor krijgt. Das toch en teken dat ze met minimaal 2 man moeten zijn? Als er 1 het paard in bewang houd,kan het paard ook geen trap geven.
Nou, die van mij lelt prima als ze vast gehouden wordt hoor. Ik heb niet voor niets een opvoelbox staan, anders kan ik de veiligheid van dierenarts en hengstenhouder niet garanderen.