Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keandra schreef:Vind er niet veel hypocriet aan.
Wij eten lekker vlees. Wij hebben 3 pony's staan.
Alle 3 zijn ze niet uitgesloten van de slacht. Als het moet, gaan ze enkeltje slachthuis binnen.
Veel liever dat ze zo nog 'nuttig' zijn, dan dat Rendac op mijn kosten aan mijn paard verdiend.
Dus moesten we onze paarden moeten weg doen en we vinden niemand geschikt, dan zal het enkeltje slachthuis zijn. Mss cru, maar wel fair. Snel gedaan en geen vechten en zorgen nadien.
YOURLOVER schreef:xSogno schreef:En vinden het niet kunnen dat er een gezond beest wordt afgemaakt? Maar 'S avonds wel een biefstukje eten zeker?! Gaan ze alle koeien en varkens ook proberen te redden.
Zo typisch dit. Zodra mensen weten wat voor dier het is is het sielug maar al die anonieme varkens en koeien maken ze zich niet druk om zeker.
Hier wil ik even mijn mening over geven.
Vleesvarkens en -koeien worden over het algemeen geproduceerd voor
de vleesproductie. Paarden daarin tegen zijn, zo ver als ik begrijp, hobbydieren.
Hierin zit een groot onderscheid, dus ik vind jou mening onterecht.
BeniceCC schreef:Zo is dat! De hengst had niet een fijn leven en hard handig aangepakt waarschijnlijk. Al met al ben ik heel blij met hem en hij is nog zo jong! Weet zeker dat het een top paard word. Volg ons op facebook mijn naam is Benice Celik en ons bedrijf Ginnys Horse Ranch!
PussInBoots schreef:Een donatie....ik zat er eigenlijk op te wachten. Ik heb ook een heel stoer peerd waar ik gewoon zelf de kosten van moet betalen en waarvoor ik ook geen donaties krijg. (Zal wel weer te kort door de bocht zijn).
veranadautje schreef:zou me niet zo druk om maken als hij geslacht zu worden. Maar dan wel in de wei zonder extra stress van een trailer rit.
En om nou te zeggen dat het zielig is en hij beter terug kan.
een hengst zou opnieuw moeten vechten is dat dan niet zielig.
Nee laat hem op het plekje waar die staat dan nu slachten. vroeg of laat zou dit toch gebeuren.
Hij heeft een mooi los leven gehad wat wil je nog meer. veel koeien varkens en kippen kunnen dit in deze tijd nietmeer zeggen.