we hebben een poosje wel gehad de een raakt het de hele nacht niet aan. De ander alleen om zijn benen in te zetten. En dat is niet 1 nacht maar alle nachten. En ivm met de risico's van een losse emmer in stal hebben we ze er nu dus uit. . Ik wil hier alleen maar mee aangeven dat als je een paard ziet die op dat moment geen water heeft dit niet betekend dat het een arme dorstiger stakker is! Op een mooie zonnige dag in het weekend kan ik gerust heerlijk een middagje in de hangmat liggen met uitzicht op de paarden. Ze vreten meer dan ze staan te drinken, komen dan over de hele middag genomen beide wellicht een keer of 2/3 bij de waterbak en dat was het dan. Maar nogmaals veel mensen weten ook niet wat hun paard drinkt er denken daarom dat die het loodje legt als die een uurtje niets heeft.Ik zeg ook nergens Jenny dat deze boete onterecht is
ze zullen vast meerdere keren zijn gaan kijken en terecht drie boetes hebben gegeven. Ik doel alleen op het feit dat er hier in het topic wordt geroepen hoe zo'n slechte eigenaar je bent als een paard een uurtje geen water heeft. Op de meeste pensionstallen hier in de omgeving gaan de hele winter de automatische drinkbakken van het water af. Dan krijgen de paarden vaak tegen 9 uur nog een emmer snel voor en sochtens om 8 weer. Ik zou er zelf nooit zo'n lange tijd tussen laten zitten maar er is nog nooit een paard aan bezweken.
en met normale temperaturen binnen.